4 Nisan 2011 Pazartesi

Rapunzel'den haberler

Bu saçları beline gelen Rapunzel'i sokaktaki halkım bu moda soktu.
Saçlara atılan laflar diyelim daha doğrusu.
Saçlarını keselim mi, ya da kahkül keselim mi dediğimde 
Hayııır anne, uzun kalsın.
Ben uzun seviyorum diyor şimdilerde.
Dün aklı ermeye başladıktan sonra ilk defa
kuaföre gittik. 
(Kendim için... Yoksa onun saç kestirmeye niyeti yok dediğim gibi)

Bir kasım kasım oturuşu, bekleyişi var görmeniz lazım.
Boya yapılan bir kadını gördü.
Anne ben büyüyünce saçımı boyatıcam dedi.
Ama kızım ne gerek var, bak saçın böyle güzel
ben de boyamıyorum bak dedim.
Ama ben boyatıcam dedi.

Bu kızsal haller çok enteresan.
Şu prenseslik hikayelerinden de çok sıkıldım aslında
ama bi yandan hayal gücünü çok çalıştırdığını görüyorum, bi işe yarıyor en azından.
Çocuk sahibi olmayanlar sakın ahkam kesmeyin,
ben de nefret ederdim, prenses muhabbetinden ama çocuk anneye sormuyor seveceği şeyleri.


Kuafördeyken saçını topladılar, 
saçını yaptırdı sanıyor şimdi.
Onlara babasını şikayet etmiş.
Babam bana cadı diyor, ama ben prensesim! 
Prensesten al haberi...

Düz mantıkları çok hoşuma gidiyor bu bücürlerin.
Teyzesiyle üçümüz sohbet ediyorduk.
İşten çıkmadan badem yediğimi söylüyordum,
bi paket yedim nerdeyse dedim.
Anne paket yenmez ki,
di mi teyze...
Yenmez valla, her anlamda bi paket yenmez ki pis boğaz anne!

Yine aynı sohbet ortamından alıntılar:

Teyzeee, erkeklerin oyuncaklarından ateş çıkar, kızlar lay lay diye şarkı söyler.
: ))))

Teyzeciiim bebeklerin kifayetlerini değiştirelim mi?
-Sen de hecelerin yerini değiştirmişsin canım benim-






3 yorum:

YILDIZ dedi ki...

O saçlar bende de olsunnnn:)
Tabi büyük konuşmamak gerek mesela silah istemiyorum oğluma oyuncak olarak diyorum ama bakalım oğlum ne isteyecek?

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Hiç öyle prensesli birşey almam demedim ama nedense ben sevmiyorum ya kızda sevmez sanmıştım (nedense :)) Yaz'ın saçlarına kıyamam annesi. Biz yakın zamanda kestirdik. Lüleler filan gitti. Annesi gibi düz saçlı oldu Yağmur'da. Bileydim kestirmezdim. Sizde kestirmeyin :)

bahriye-krm dedi ki...

deniz'cim hiç kıyılır mı o saçlar...yaz'da istemiyorsa bence de kesilmesin...hem bak ileriki yıllarda boyatacakmış saçları :)))