22 Nisan 2011 Cuma

Şarj olmalı...

Sabah evin kapısının önüne indim,
anahtarı arabaya yönelttim,
hep duymayada alıştığım click sesi gelmedi.
Işık yanıp sönmedi.
Kapıyı manuel açtım, kontağı çalıştırmaya çalıştım.
Kapkaranlık ortalık...
Dörtlüler yanık kalmış, akü boşalmış...
Asistance hizmeti geldi, şarj olduk, yolumuza devam ettik...


Düşündüm de, çocukluğun en güzel tarafı
sürekli güzel şeyleri beklemekti.
Bayramı, seyranı, yaz tatilini, okul balosunu, 
söz verilen bebeğin alınmasını, güzel bir kaneyi,
karneden sonra gelecek hediyeyi, okulun açılışını,
arkadaşları yeniden görmeyi, tatile gitmeyi, tatilde yeni dostlar edinmeyi,
 23 Nisan çocuk balosunu, anlamsız ama büyümeyi, 18'ine gelmeyi.... 
Hep ufukta 'şarj'edecek şeyler beklerdi insanı.

Hep düşünürüm, ne zaman ki okullar bitiyor, birbirine ekli günler başlıyor.
Sömestr tatilleri, üst sınıflar olmayınca uzayıp gidiyor evrimsiz, devinimsiz...
Şarj edecek şeyler bulmak, durağan çizgiye hareket vermek bize düşüyor
çaba istiyor. 
Çocuk sahibi olunca o etrafı belirgin süreçleri, 
beklenen yenilikleri tekrar yaşayabiliyorsun.
Kuzunun, 23 Nisan balosu için aynı heyecanı duyuyorsun mesela...
Haa, yanlış da anlaşılmasın, küçücük mutlulukları 
beklemez miyiz, biz de bekleriz elbet.
Bir cumartesi pikniğini, aileyle geçecek bir günü, ya da bir dost sohbetini...
Ama büyüklerin şarj olma fırsatlarını kendi yaratmaları gerek.
Geçen gün böyle bir ruh halindeydim.
Kırlara bayırlara yayılma, bir gün de olsa yaşadığımız yerlerin dışında bir yerde şarj olma isteği.
Eeee daha önce bahsetmiştim size.
Karşılaştığımız hiçbir olay tesadüf değil. 
Ve yaşadığımız olaylar, daha ruhsal bir şeyin yansıması olabiliyor.
Enteresan değil mi?
Ben şarj olmak istemiştim..
Arabam da bunun altını çizdi... Belki de.


Yarın 23 Nisan... İçinizdeki, yanınızdaki, etrafınızdaki tüm çocukların bayramı kutlu olsun, 
Atamıza selam olsun... 
Anne sözü'nde yarışma cümleleri yayınlandı, oylamak için buyurun...


Ve aramıza yeni katılan arkadaşlar hoş geldiniz :)

Necla



Bu şarkı da az önce sohbet ederken aramızda,
hatırlandı, tesadüf mü?


11 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

çok iyi geldi, yazı da, şarkı da...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

benim şarjım bitti. Yarını bekliyorum kızımla sinemaya gidip şarj olucam inşallah :) Çocuk bayramımız kutlu olsun canım :)

ikiz Bebek dedi ki...

harbiden çok iyi geldi, şark %100 :)

efe ile hayat dedi ki...

yazıyı okuyunca şarjımın bittiğini fark ettim :) insan günün koşuşturmacasından çok şeyi unutuyor unutmaklada en büyük kötülüğü kendine yapıyor

Neşeli Günler dedi ki...

merhabaaa :)

müjde

Neşeli Günler dedi ki...

şarkıyı hatırlattığınız için teşekkürler :)
neden olmasın ???

Elder Fitt dedi ki...

cute family!!

ODİL SEZEN METİN dedi ki...

Oy ne güzel yazı..Bu arada uyku arkadaşına bayıldım Yaz'ın..
Bayramı kutlu olsun Şekerfarenin..
(Geçen gün sizin plazanın önünden geçtim kuaföre giderken giresim geldi fakat Odil arabada uyuyordu, yapamadım..)

ELİF dedi ki...

Arkadaşım dörtlüleri açık bırakmışsın...Ruhsal bir şeyin yansıması falan değil, şaşkınsın :))))

Deniz dedi ki...

ama sor bakalim neden saskinim sekerim: ))) sarj olma ihtiyacimi neden gormezden geliyosun; ))

ELİF dedi ki...

Şarj edecektim ben seni gelmedin:)))