20 Mayıs 2011 Cuma

-Anne,bugün tatil misin?

-Sen her sabah bu soruyu sormaktan yorulmuyorsun,
benimse hayır dediğim günler içim burkuluyor.
Hele de veda ediş, zorlu geçiyorsa...

Dünkü tatili herhalde hafta sonu tatili olarak algıladın, 
bugün de tatilim sandın tatlım, ama üzülme Allahtan yarın tatilim bak.
  
Hayalgücünün hayranıyım. Dün gittiğimiz mekanda
kendinden büyükçe kıza neler anlattı palavracı avcı hikayeleri gibi.
" Biz eskiden babamla şu köprüden geçtik, kurnaz tilki vardı orada.
Sonra bizi görünce kaçtı. Babam bebekti o zaman, ben onu kucağımda taşıyordum..."
!*!!!!!!!!!

Geçen gece, rüya görmüş.
"Çok güzel bi rüya gördüm. Yunuslar ve balinalar yüzüyordu..."
Süpermiş. 

Dün de yine beraber oynarken, anlatıyor:
"Benim bi ablam var, şöyle dedi böyle dedi.
Abisi, halası ve yengesi de var söylediğine göre.
Ki bunların hiçbiri yok...
Külkedisi'ndeki üvey kardeşlere takmış şimdi.
Önce güvey kardeşler diyordu, ne olduğunu da anlamadan pek.
Şimdi oyun kurarken, soruyor durup durup,,
hecelerin üstüne basarak "üv-eyy" miydi anneee?


Hayallerin bol olsun, güzelleri gerçek olsun minişim!
  

Bu da siz güzellere hafta sonu armağan şarkısı olsun, şimdiden 
iyi tatiller:

10 yorum:

Gelincik dedi ki...

Dere kenarında birinci sınıfa giden Zeynep ablasına anlattığı hikayeleri dinlerken Yaz'ımın müthiş bir hayal gücü olduğunu bir kez daha anladım. Umarım bu zengin kaynak hep şelaleler gibi çağlayarak akar... Hangi mesleği seçersen seç bebeğim, bu özelliğinle eminim çok fark yaratacaksın...

Deniz dedi ki...

Bence çocuklar da bitmez bir hayalgücü var, ama umarım çocuklarımızın hayalgücünü okullarda budamazlar, geliştirirler.

Ben çocukken düşündüğüm şeyleri düşünüyorum, bugün ne kurtarabildiysek eğitim sisteminden onu kullanıyoruz işte...

Deniz dedi ki...

-da'yı ayrı yazmışım az önce, sorry;- P

Pinky dedi ki...

hahaha çok tatlı, ne güzel bir hayalgücü var. utanır insan böyle şeker olunur mu :))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

böyle bir şarkı vardı dimi unutup gitmişim :) bu aralar eskiyi hatrladıkça yüzümde kocaman bi gülümseme oluyor nedendir :D
Yaz yaşasın yarın tatil, hemde iki gün ;) yuppi :))

çakıltaş dedi ki...

çookkk tatlı ya!
ben daha okula gitmezken kuzenlerime 'ben okula gidiyorum ama kimse bilmiyor tamammmııı' deyişimi hatırladım:) şekerşey...

YILDIZ dedi ki...

Bayılıyorum çocukların hayal gücüne,nasıl güzel şeyler düşünüyorlar:)

Kaymaklı Kadayıf www.banabirmasalanlat.com dedi ki...

Sen hayal gücünü budatacak bir anne değilsin uygun bir okulla mümkün olduğunca sistemden uzak süper bir kız olur süper:))Güneşi mor çizmiş kaymak hanım geçen gün hiç ses etmedim, bulutları da pembe zaten herşey çok gerçek ve sıkıcıyken binlerce kez dediğim gibi iyi ki varlar denizcim.

necla dedi ki...

gerçekten şu çocukların akıllarına hayranım nekadar saf ve güzel bir dünya kuruyorlar kendilerine benimde erkek yiğenim 5 yaşındayken pamukprenses masalını anlatıyor bana pamuk prensesi kurtarmak için batman spiderman ve en son ninja kapulmbağalar devreye girdi düşün artık nekadar sınırsız bir düş gücü bu masalını hala unutamıyorum çok hoşuma gitmişti sizinkide öyle olmuş babası bebekmiş ya nekadar hoş nereden bulmuş bunu çok güzel ya allah nazarlardan saklasın..

Sitare dedi ki...

hayal gücü yüksekse çocuğun en şanslı anne sensin demektir.okul başarılarını bekle annesi minik kızının.