16 Mayıs 2011 Pazartesi

Basic Instict...

 Yani temel içgüdü... Annelik. Kendiliğinden, içsel bir sezişle hareket edildiğinde
en doğru şeklini yaşıyor insan. Ama bazen kafa dolu oluyor, ya da karışık,
dışarıdan bir sese yöneliyorsun.
Ben ne zaman, kendi sezgilerim ve miniğimle ilişkilerime değil 
bir dış sese kulak versem,
 ters tepti ve özümüze yani anne-kız ilişikimizin özüne döndüm hemen.

Haaa yardım almıyor muyuz, alıyoruz.
Mesela ilk kurduğum uyku düzenini Tracy Hogg'a borçluyum,
ya da kendi bile bilmez, bez döneminde Sinem'in sözlerinin çok faydası olmuştur.
Birbirimizden ilham alıyoruz ama içgüdüyü asla kaybetmemeliyiz, 
duyduğumuz şeyin ilişkinin bünyesine uygun olup olmadığını
içgüdümüz söyler inancımca...
Neyse... Güneşin gül yüzünü gösterdiği hafta sonumuzdan bahsedeyim biraz.
Bavulları indirdim, yazlıkları çıkarttım, bu sefer hem kendiminkini, hem Yaz'ınkileri...
 Şu üzerinde gördüğünüz benim eteğim oluyor, ama kendisi pek bi prenses modunda takıldıklarından böyle kostüm partisi şeklinde geçti, yazlık çıkartma faslı.
En tepedeki fotoğrafın saat 7.00'de çekildiğini söylesem, 
gözünü açtı, o elbisesini giymek istediğini söyleyip tacını taktı.
Evde bir asilzadeyle takılıyoruz anlayacağınız.
Başka ne yaptık? Tuvalet kağıtlarını sulu boyayla boyayarak gül yaptık.
Çok eğlendik, tavsiye ederim.


Ataköy'de Airport AVM'nin hemen önünde cumartesileri bit pazarı kuruluyor.
Çok keyifli orayı dolaştık. 
Ama sıkılınca -Anneee eve, annneeee eveee diye tutturunca atladık döndük.
Anlatıyorum, bak kızım ben senin istediğin yerlere gidiyorum sen de bana biraz izin ver...
Yanıt yok...


 Bizim mahalleye de geldi bahar sonuçta.
Ortalık yeşillendi, mor salkımlar açtı.
Öyle bi özlemişiz ki sokağı, parka diye çıktık dün sabah 9.00'da , 12.30'da döndük...

Komşumuzun ikizleri büyümüş epey onlarla hasret giderdi
ve parkıyla...


Yok blogspot kaçamazsın unutmadım!
Ne karıştırdın cuma günü sen bakayım?
Benim son postum önce yok oldu, silindi, bu sabah geri geldi...
Ya bi kurcalamayın şunu kardeş, bi durun ya...

5 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

şu pazarı ben de merak ediyorum. haftaya unutmazsam geleyim, göreyim. tuvalet kağıdından güle bayıldım, çok yaratıcısınız :)))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

şirinlik muskası :)

çakıltaş dedi ki...

bayıldım ben cüce asilzadeye:)

Kaymaklı Kadayıf www.banabirmasalanlat.com dedi ki...

Annelik prenseslik hamurlarında var, o ne bakış yarabbim gerçekten york düşesi sanırsın :)) Blogger deme bana tüylerim kalkıyor havaya..neyse biraz öfkemi duyup düzeldi sanki. Sevgiler sinem

Deniz dedi ki...

-Git canım, çok keyifli

- Bahar :))

- Teşekkür edriiiiz...

- Evet Sinem, York düşesi, Rapunzel, Cindrella... Hepsi