27 Mayıs 2011 Cuma

Ben anlamam...

Pazarlık yapmayı ne bilirim, ne severim, ne de yapabilirim.
Ama bazı durumlar var ki, herkesin yaptığını bildiğinde
eh o kadar da enayi olmayalım canım diyorsun.

 Ama biz karı-koca böyleyiz.
İki indirse karşımızdaki, biz başka yerden üstüne 
5  koyar veririz.
İster bi tuhaflık varmış canım sizde deyin, ister gönlünüz zengin :))


Neyse, Yaz'ın gelecek sezon için okula tam zamanlı kaydını yaptırdık.
Hayırlı olur inşallah...
Önceden de, birkaç kişiden duydum, herkes bu fiyatlar üzerinden pazarlık yapıyor.
Eee, şimdi aynı sınıfa giden iki çocuğun farklı ücrete gitmesi ne saçma di mi?
Koparabildiğine...


Sonuçta indirim istediğimizi söyledik bakalım,
ne kadar etkili olacaksa :))
Ondan sonra onu bile sorguladık arabada
Bu fiyatlardan kesilecek para,
aslında çocukların süt markasını, eti nerden aldıklarını, kitap,kırtasiye parasını
etkileyecek bişey aslında.
... Madalyonun iki yüzü işte...


9 yorum:

Gelincik dedi ki...

saçma aslında di mi? ama yapmadığında da sana haksızlık oluyor işte. ya herro ya merro :)

Yurdanur dedi ki...

Evrenden torpilim var kitabında pazarlık yapmak konusunda güzel bir anlatım vardı.Yaptığımız bir çok pazarlığın bizlere zarar vererek yani bizim kazancımızı azaltacağına dair bir şeydi..Buna gerçekten inanıyorum desem :)

Deniz dedi ki...

Ben de belki ondan sevmiyorum:)) Bolluk bereket olsun..

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ince düşünmek galiba bu.
bende hiç yapamam yapanında yanında duramam. hele okul söz konusuysa :S

Anne Café dedi ki...

ben de hep öyle düşünürüm ve pazarlık yapamam... Okulunuz hayırlı olsun:)

elif-kayra dedi ki...

yerine göre bende pazarlık yaparım ama okul için gerçekten nekadar yapılabilir düşündürülür. dediğin gibi madalyonun ikinci yüzü.

hayırlısı olsun..

Kaymaklı Kadayıf www.banabirmasalanlat.com dedi ki...

HAYIRLI OLSUN öncelikle Denizcim. Üniversiteli olduklarını paylaşalım inşallah. Maalesef saçma fiyat konusundaki ayrımcılık. Durduk divana uyduk imama deyip yapacaksınız pazarlık siz de ne yapalım..

YILDIZ dedi ki...

Canım hadi bakalım eli tavalı prenses yazıldı tam zamanlı hayırlısı olsun.
Pazarlık yapmak için annemi de alsaydınız ;) Hayatımda gördüğüm en iyi pazarlık yapan kişidir.Ondan ben de öğrendim ama onun eline su dökemem.

Deniz dedi ki...

Ben öğrenemedim. Galiba herkesin gerçek bedeli neyse, pazarlık payı koymadan o fiyatı koyması gerektiğini düşünüyorum. Öyle olmalı di mi ama?