11 Mayıs 2011 Çarşamba

Beni Eyfel kulesine götürür müsünüz?

 Bu laf kimin ağzından çıkıyor, 3 yaşındaki bir veletin... 
Barbie Moda Perisi mi nedir,
o filmde görmüş kendisini...
Eyfel Kulesi'ne yani Paris'e diye eklemez mi bi de?
Valla dedim çok iyi olur, sen beni götür, görmedim henüz :)))

Anneler günümde Sapanca'ya kaçtık. Çok iyi geldi, 2 gün kaldık, pazartesi kara bulutlu bile olsa
şöyle kafayı boşaltmak, yeşili seyretmek süper bi şey.
Güral Sapanca diye bi yere gittik, 
çoluklu çocuklu tatil için önerebilirim, rahat bi' yer ve en önemlisi yeşil.
Yaz'la beraber turlatayım sizi biraz...
Buyrun size çayır çimen yayılabileceğiniz 
bir alan... Bizimkinin eli belinde ne yapıyor dersiniz?
Minikleri orada istemeyen, bir ablaya efeleniyor.


Lobide vakit geçirmek zor iş... Hele de üç yaşında enerji bombası bir veletsen...


Biraz da Rapunzel misali romantik romantik camdan bakmalı...

 Çocuk parkı kocamandı, 
bütün çocuklar hayatlarından memnun kalmış gözüküyorlardı.
Tabii Yaz'ın en sevdiği ev... Bayılır içine girsin, kurmaca bir dünya kursun.

Anneler gününde çok güzel bir armağandı. Güneş...
 Yuppiiii! Çok eğlenceli...
 Yaz bu salıncağa 'aile salıncağı' adını verdi...
Yanındaki de bu tatildeki kankası Ege.
 Yavrum heykelleri bile sevdi...

 İlk defa bikini giydi....
Daha önce beziyle denize giriyordu çünkü, 
bikiniye falan gerek olmadan. 


 Kollukla bi gayretli ki, yüzdü yüzecek...
Kafasını da suyun üstünde tutuyor, yutma dedik diye : ))

 Ve hepimiz havuz ertesi pestil...


Enteresan olan oradayken her şeyden keyif aldığı halde, 
evimize gidelim diye tutturdu arada bir...
Ben niye acaba, yengeç burcu diye mi diyordum, 
eve dönünce Şadiye abla'dan şöyle bi yorum geldi:
"Eeeee çocuğun göbek bağı hala evde..."
Ondan mıdır acaba :)

Ve hoş geldiniz : )
http://anormalinadresi.blogspot.com/

natulcien

http://cafepepela.blogspot.com/

http://gulcekizindusleri.blogspot.com/



7 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

sızmış hali varya bitirdi beni :)
küçük hanımefendi seni :))

Tibetin annesi dedi ki...

Yatakta uyuyan hali ne güzel... Maşallah...

Gelincik dedi ki...

ben de şu havlusunu tutmuş yüyrken ki haline bayıldım... kokooooooş... gelecek ay çıkacağımız tatilde pek eğleneceğiz anladım ben :)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Bu kızı boşuna sevmiyorum. Tatilde bile evim der yengeçler işte aynı ben, emzikli havlulu poza bayıldım yine..

Burcu.. dedi ki...

Son poz süper :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Bellek Kutusu olarak içinde Disneyland'ın da olduğu uygun fiyatlı bir Paris paketi bulmak farz oldu bu durumda:)

Adsız dedi ki...

continuouslу i used to read ѕmaller posts which as well clear thеir motive, аnd that is
alѕo happening with this article which I am reaԁіng at this time.


Here is my web-site: payday Loans online
My web page - Payday Loans Online