11 Mayıs 2011 Çarşamba

Büyümüş de, evlenmiş de, misafir ağırlarmış....

İkinci postum olacak bir gün içinde ama, bunu da atlayamam.
Kardeşime misafir olduk cumartesi.
Onun lise arkadaşları ve annem ve biz...
Bir güzel hazırlanmış, mis...
 Yaz, Gözde'nin kızı Deniz'e evsahipliği yaptı,
bi de ben onun ablasıyım diye havalara girdi. 
 Gözde, aaay ne güzel sizinki masada oturuyor böyle dedi,
İşte çocuk milleti hep yaptığının tersini sergiler 
seni yalancı çıkartmak için...
Nerdeeee dedim, evde, restoranda hep ayakta... 
Ama çay muhabbeti olunca oturacağı tuttu.

 Yeni eve en yakışan şey çocuklar,
fazla toplu ve yeni gözüken her şeyi elden geçiriyorlar :-PP
Ama olsun, teyzeye bir öpücük yeter.


 Neyse bir temenniyle bitiriyorum Bestecim,
darısı başına ;-)) 
Ve ellerine sağlık.

10 yorum:

Gelincik dedi ki...

canım ablakuşum yaaaa... ne güzel yazmışsın. çok eğlendik valla. çocuklar ve siz eve neşe getiriyorsunuz :)

Tibetin annesi dedi ki...

abla da bi büyük, bi büyük ki yani, kardeşini büyütüp, misafirliğe gitmiş :P
ne tatlısınız siz yaaa! :)))

Kaymaklı Kadayıf www.banabirmasalanlat.com dedi ki...

Masa tam not alır, yaz da bir lokmada yutulur.

bahriye-krm dedi ki...

bize de amin demek düşer :))

elif ada dedi ki...

Hehe ne güsel dağıtmışlar. Bu çocukların bir ortama girip böyle imza atmalarına bayılıyorum. Yaz, size gelsek bizi ağırlar mısın, ablalık yapar mısın? Lütfen....

YILDIZ dedi ki...

Ben de fotolara bakarken dedim ne güzel yeni gelin evi derli toplu her şey gıcır gıcır cici bici:)

Güle güle otursun kardeşin yüzünden gülüşü eksik olmasın ee tabi bir de Yaza kuzen lazım aralarında fazla yaşa farkı olmasın;))

Neşeli Günler dedi ki...

herşey bir yana da son fotoğraf süper :))

minimalist dedi ki...

ne güzel bir manzara; mutluluğunuz daim olsun.

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

çok keyifli abla-kardeş bu kadar yakın olmanız..

Bellek Kutusu dedi ki...

afiyet şeker olsun:)