5 Mayıs 2011 Perşembe

Gece, melek ve bizim çocuklar...

Birkaç yıl önceydi, Burgazada'da atlamıştık ateşin üstünden...
İlk defa duymuştum yukarıdaki lafı...
Diğer dileklerin yanı sıra, ağrılarım sızılarım hacı babaya diye 
atlıyormuşsunuz ateşin üstünden.
Hey gidi... Ne sular geçti, o ateşin üzerinden...
Neyse bu gece Hıdrellez...  Dileme günü.
Ben bu fotoğrafta Yaz'ı dilemiştim :)
  
Dün Audrey Hepburn'un doğum günüymüş... 
Çoğumuz seviyoruz onu...
Melek gibi diil mi?

Sırrının bi kısmı şu mu acaba? 

" Eğer güzel gözlerin olmasını istiyorsan ;
insanlara iyilikle bak.
Ince bir bedense istediğin ;
ekmeğini açlarla bölüş.

Ve...güzel dudaklara sahip olmak için ;
sadece ama sadece güzel ve doğru sözler söyle.

Audrey Hepburn
  



Bunlar da bu sabah, mesaiye 06.00'da başlayan
bizim çocuklar...



 


 

Güzel günler hepinize...

9 yorum:

Neşeli Günler dedi ki...

dileklerden dilek seçiyorum ben de :) denize salıvericem bu akşam. 'gece-melek ve bizim çocukları' hatırladım sayende ve tabiiki zerafetin vücud bulmuş halini. teşekkür...
müjde

Pinky dedi ki...

her sene yeni bir heyecanla bekliyorum bu geceyi, yaşasın hacı baba, hızır baba :))

efe ile hayat dedi ki...

ben bu gece sadece gri günlerin gitmesini istiyeceğim çünkü sıkıldım kasvetli havalardan yaz gelsin

bahriye-krm dedi ki...

hava müsade ederse biz de bu akşam ateş yakacağız ve önce sağlık için üzerinden atlıyacağız...sonra da kağıtlara yazdığımız-çizdiğimiz dileklerimizi kırmızı kumaşlara bereket parası ile birlikte sarıp gül ağcına asacağız...veeeee daha fazlası yarın olacak...inanıp inanmamak kişiye özeldir ama ben seviyorum bu tarz etkinlikleri :))

elif ada dedi ki...

Haha dilerim tüm dileklerin gerçek olur... Ve o ateşin üzerinden atlarken güldüğün gibi gülersin bir ömür boyu...

YILDIZ dedi ki...

Nasıl sevdim fotonu harikasınn:))Sanki bir film karesinden fırlamış gibi;))Yazın gelişi belliymiş der gibi:))

Bak ben kimle aynı burçtanmışım aynı burçtan olmamıza sevindim dün düşün.Geçen hafta Sabrina isimli filmini izledim Bir İstanbul Masalının konusunu o filmden almışlar.İzle derim izlemediysen nasıl dinlendim filmi izlerken sırada başka filmleri var.

evet bir de dileklerim için gül ağacı bulamadım ama diledim işte...

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

senin fotoya bayıldım, herşey gönlünce olsun denizcim isteyelim ki kavuşalım:)) sevgiler sinem

Deniz dedi ki...

-Müjde, ben yapamadım bu sene, yağmur çamur, ateş yaksan söner :))
Ama gönülden geçiriyorum, Amin diyorum

- Evet Pinkycim, sen yapabildin mi, senin oralar da sel götürüyor galiba hala di mi?

-Efe'nin annesi, aynen :)

- Yaptın mı Bahriye? Gerçi hava izin vermedi ama :)

-Amin Umurcum, Amin, aynen seninkiler de öyle kabul olsun

- Yıldızcım gerçek olsun dileklerin: )) Sen de burçdaşın gibi nazik, zarif bir insansın ;-)

- Sinemcim ne candan atlamışım di mi? Sevgileeeeeeer

Pinky dedi ki...

3 gece üstüste kağdı ve neyseki bitti. artık bi saksı çiçeğe gül ağacı niyetine yaptım birşeyler :)) Hızır kabul etsin hepimizin dileklerini.