25 Mayıs 2011 Çarşamba

Hiç çekilmez

Aman aman ne sıkıcı şey şu prenseslik, first ladylik falan... 
Valla sandığın gibi değil. Hep bi formalite, hep yapay kibarlıklar.
 

 Hep zarif olmak, hep böyle pür neşe görünmek..
Elini zarifçe koymak şöyle prensinin koluna..

Hep kibarcık olmak, hiç küfretmemek...
Beyaz atlı prensi beklemek...
Bir kulede hapsolmak...
Kurtarılmayı beklemek...
Etken değil edilgen olmak.

Diyorum ya, bebeğim şimdi iyi hoş, okul gezisine giderken bile
kafada taçla takılmak... Oyunlarda prenses olmak.
Bizimle rol paylaşmak.
Ama onun dışında, bırak ya,
hiç özenilecek şey değil.

12 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

ama yakışıyor ona prenseslik :)))

Gelincik dedi ki...

ayyyy ben de sevmiyorum prensesliği, gitsin ourdoorcu falan olsun :)

Küçük Mucizem dedi ki...

bunların hiç burnu akmıyor mu? gazları olmuyor mu? uyandıktan sonra gözleri falan şişmiyor mu acaba??

ben kiiim prenseslik kiim?

isoon dedi ki...

prensesin bu zapzayıf hali beni sinir ediyo, kardeşi ondan fena. pöffff

YILDIZ dedi ki...

Annesi prensesin gülümsemesini yerim ben yaa:)

ikiz Bebek dedi ki...

zaten en güzel prensesler kız çocukları değilmi :)

Neşeli Günler dedi ki...

mutsuzlukları da cabası yani ...

çakıltaş dedi ki...

miniklere yakışıyor prenseslik:)

Bellek Kutusu dedi ki...

hakikaten ya ne zor controlfreak bir şekilde olmak... en güzeli yaz'ın prensesliği :)

KızKardeş Derya dedi ki...

Gördüğüm en güzel prenses ki.. Maşallah..

ELİF dedi ki...

Tipini yirim:)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

bizim prensesimiz olsun bizimkiler, yetermi onlara :)