2 Mayıs 2011 Pazartesi

Liliputlular...

 Liliput diyarında yaşayan bir Güliver iseniz az çok benzer hafta sonlarımız.

Ne bileyim, mesela dışardaysanız, liliputluyu götürecek uygun bir tuvalet hayali kurarsınız.
Aşağıda ölçüleri tam anlaşılamayan tuvalet, tam liliputlulara göre...
Bidik boy. HEp düşünürdüm bu eksiği... Niye çocuklara yapmıyorlar özel tuvalet diye.
Marmara Forum'da düşünülmüş. Aynı engelli tuvaleti gibi, çocuk özel bölmesi yapılmış.
Çok sevindim, şahsen!

Liliputlular, siz onları kahvaltı sofrasına oturtmak için 5 takla atarken,
kendi mutfaklarında takılmayı tercih eder,
hatta asıl sizin onların hazırladığı kahvaltıya teşrif etmeniz için
ısrarcıdırlar...
 Gitmezseniz bi de azar işitirsiniz:
Kızım lütfen geler misin?
Liliput dünyasının en büyük eksiklerinden biri,
hafta sonu ortaya çıkan mesai durumlarında kendilerine kimin bakacağıdır.
Ee tabi bu daha çok Güliver'lerin sorunudur.


Liliputlular hiçbi' şeyden eksik kalmaz!

Hamursuz geçen bir hafta sonu yaşanmamış kabul edilir.
 Liliputluların da kendi aralarında çeşitli hiyerarşileri vardır. 
Bazen daha büyük olanlar hak sahibidir.
Ama bazen de bidik olan, herkesi susturur.


 Büyük olanların daha yukarı zıplayabilmesinin, havada takla atılabilmesinin 
sebebi zıpladıkları bölüm yüzünden sanılır.
Yer değiştirme teklif edilir.
 Liliput'tan büyüklerin dünyasına terfi ettirecek her türlü faaliyet
 bonus kazandırır.



Büyüklerin dünyasında anlaşılamayan şudur;
böyle olur olmaz yerlerde uyur rolü yapılır da,
en uyunacak saatlerde mesela sabah 6'ya doğru
neden uyanılıp illa salona gitmek istenir,
hatta bunun için tepişilir: )

Neyse, 
Liliput'ta hayatı temize çeker insan...
İyi ki varsınız Liliputlular :)

10 yorum:

Gelincik dedi ki...

ahahahhahaha çok iyi olmuş benzetme :) Yaz formasına da bayıldım :)))))

elif-kayra dedi ki...

bencede iyiki varlar,

yalnız deniz dediğine katılıorum, bu çocuklar böyle uyulmayacak yerde uyuverirler.

bahriye-krm dedi ki...

formalı yaz'ı çok beğendim..çok yakışmış...
ilginçtir ama çocuklar için yapılmış tuvaletleri görünce ben de çok mutlu oluyorum :))

Merve dedi ki...

elimden tutup bana farklı bir dünya kazandıran yeri bende de bi ayrı olan bu Liliput'u yemek istiyorum yaaa :)

YILDIZ dedi ki...

süper hiper bir post olmuş :)

Liliputların dünyasına girdik sayende:))

elif ada dedi ki...

Ber yeşil formanın bir liliputluya bu kadar yakışması olası mıdır? Peki bu liliputlunun saçlarının güzelliği nereden gelmektedir? İlla liliputlu mu olmak gerekir böyle saçlara sahip olmak için

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

daha çok çocuk tuvaleti istiyoruz heryere hatta :) olsun ki rahat gezelim :) liliput'un formasıda çok yaşıkmış :)

ODİL SEZEN METİN dedi ki...

İyi ki varlar hakikaten..Forma çok yakışmış.

sedaca dedi ki...

nasıl yakışmış forması nasıl :)))

Deniz dedi ki...

-Teyzesi, forması süper oldu gerçekten:) Ama renkler değişmiş meğerse

- Elifcim uyumasalar da uyurmuş gibi yaparlar

- Bahriye, bi tek ben ilk defa gördüm galiba :)

-Mervecim, kısmet :)

-Yıldızcım, sen zaten artık liliput dünyasının bir ferdisin Demir sayesinde

- Umur ablası teşküür ederiz :)

- Kesinlikle Baharcığım, yoksa yanımda ufaltıcı adaptör taşıyorum

- Fatmacım tenk yuuuuu

- Hahhhaaaaaaaaaaa işte senden bu posta bir yorum bekliyordum fanatiklerin Sedaaa:))))