4 Mayıs 2011 Çarşamba

Nasıl başladık?

Nasıl başladın şu blog alemine demiş Sibel ve Bahar...
Ve mimlemişler beni...

İşte ilk yazım okumak isterseniz...
Beni yazmam konusunda dürtükleyen Sibel'dir.
Hadi kızım, yazar geçiniyorsunuz, siz de yazın da görelim dedi,
yaz, yaz, yaz diye başımın etini yedi.

Önce sandım ki biz bize takılacağız.
Sibel beni okuyacak, ben onu...
Ya da çevremiz okuyacak, Yaz'ı her gün göremeyenler haberdar olacak.
Zaten yazacak yer arıyorum, severim tutku gibi...
Giriştim yazmaya...
Anaaa bi sabah o da ne?
Hiç tanımadığım biri gelmiş, yorum bırakmış...
Sonra ben gitmişim ona bırakmışım, oradan başka bloglara dalmışım,
onlar bana gelmiş...
Bi baktım, burası apayrı bir dünya...
Benim de kendi çevrem, komşularım, izleyecilerim, koşa koşa gelip yazsam 
diye beklediğim sözlerim var...

Öyle bi de alışkanlık ki, kapandı hayat damarlarımdan biri kesildi gibi geldi.
Bugünün koşullarında, düşünüyorum çok da bağlanmasam mı böyle?
Her gün gidebilitesi varken...
Ama yok yok, pes etmek yok, sonuna kadar istiyoruz
adresimizde birlikte olmayı... 

Gelelim, kime paslayacağımıza nurtopu gibi mimi...
Umur, Bestoş ve Merve yazmak ister misiniz?


Ve hazır da lafı gelmişken, 
hoş gelmişsiniz Berna, anılar ki, Sitare, Gözde, Sezobigo, Berna Ceyhan...
Ne iyi etmişsiniz :)

11 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

iyi ki yemişim başının etini, oh! iyi olmuş! :)))

Deniz dedi ki...

evet canım teşekkür ederim

Nehir İda dedi ki...

İyi olmuş ittirmesi:)

Berna Ceyhan dedi ki...

Teşekkür ederim, hoş ve renkli iki güzel arkadaş buldum. Siz ve güzel kızınız Yaz :) Sonraki blogları gezerken rastladım size. Sıcak, dolu dolu yaşayan birine benziyorsunuz. Doluluktan kastım duygu yoğunluğu.. Biraz da yakın hissettim kendimi size. Bu nedenle takip etmek istedim. Anneniz için çok üzüldüm. Geçmiş olsun, umarım kısa zamanda eski sağlğına kavuşur. Daha yazdıklarınızın hepsini okuyamadım. Ama şimdiden çok sevdim yazdıklarınızı. Biliyorum çalışıyorsunuz ve Yaz ile meşgulsünüz ama arada bir de olsa sizi blogumda misafir etmek çok hoşuma gider. Hoşça ve sevgiyle kalın..
Son olarak, iyi ki başlamışsınız yazmaya :)

bahriye-krm dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
bahriye-krm dedi ki...

deniz,iyiki sen de başlamışsın yazmaya...yaz ve yazdığın diğer konular o kadar güzelki...
*şuna sonuna kadar katılıyorum,burası alışkanlık yapıyor :))

Neşeli Günler dedi ki...

isabet olmuş :)

elif ada dedi ki...

Ha ha Yaz'a bak. Fakat hiç değişmemiş sanki. Ana hatlar aynı, gözündeki o muzip ifade aynı. İyi ki başlamışsın, iyi ki başlatmışlar. Yoksa nasıl tanıyacaktık birbirimizi. Ben de yazacağım hemen

sezobigo dedi ki...

hooşş buldum gerçekten görüşmek dileğiyle:))

YILDIZ dedi ki...

Sibel iyi ki yazz demiş sana:)

Yazdıklarınla ve en önemlisi bir tanecik Yazınla tanıdım çok çok sevdim seni:))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

cevap için sağol :) ben seni nasıl buldum. Kızının adına, senin profil resmine vuruldum desem. Yaz'ı Yağmur'un küçüklüğüne benzettim geldim buralara.

Takip ederken bir gün Yaz'ı Ataköy'de bir oyun grubuna götürdüğünü söyledin. Ne tesadüfki Zeynep'te o aralar böyle bir arayıştaydı. Karşılaşırlarmı acaba diye düşündüm.

Sonra Zeynep çıka geldi. Blog yazan birini tanıdım diye. Senden bahsediyordu :) Bunu her görüştüğümüzde söyliycem ama hep unuttum sonrası tüh dedim :) nereden nereye... :D unuturum diye yazayım dedim, konuşuruz yine :))