21 Haziran 2011 Salı

En uzun günde babaya mektup


Günaydın babişko,
nasılsın, Kıbrıs'ta, çok yoruluyor musun? 
Başına şapkanı takmayı unutma!
Güneş kremi de sür diyeceğim, ama bilirim sürmezsin. 

Bana zorla sürüyorsunuz ama, siz büyükler kafanıza göre takılıyorsunuz.
Biliyor musun bugün yaz okuluna başladım.
Annem çantamı hazırladı. 
Deniz gözlüğü, havlu, mayo, güneş kremi, şapka, terlik...

Ne heyecanlı di mi?
Belki sizden bile güzel yüzerim öğrenince...

Akşamları çabucak uyuyorum, annemi üzmüyorum :-P
Desem de inanma.

Annem bu sene doğum gününü pastanı okulda keselim dedi,
ben de yok istemem, arka bahçede keselim diye ısrar ettim.
Şimdi sana söylerse, benden duy önce.

Bugün en uzun günmüş, umarım senin için kolay geçer,
işlerin rast gider. 

Eğer sakallarını kestiysen,
öperim seni iki yanağından.

Sii yuuuu! 




Veee hoş geldin Severim Deliyi,



Ayla,

life doodles,

bir mucizem var,

birco,

cicibebe,

Lady Penolopia,

Hasibe Türkoğlu,

A'normal,

natulcien,

Cafe Pepela


Eternal Flame 


Ne çok yeni kişi katılmış son günlerde: )) Ne güzel...
Bi şey sorucam, bazılarınızın profillerinizde bloglarınızın linki gözükmüyor 
neden ki, ben de size gelmek istedim, gelemedim.
Yukarıda link olarak veremediklerim onlar işte...


6 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ne güzel bir Yaz mektubu :))

Murat dedi ki...

merhaba Kızım;

Şapkasız çıkmıyorum, merak etme; güneş kremine gelince tatilde sen sürersin artık :o))

Bizim ailenin Ariel'i sensin, eminim çok kısa sürede beraber yüzmeyi başlayacağız.

Akşamları lütfen anneni yorma; yalnız sözleşelim cuma akşamı ben uyutacağım seni. Anlaştık mı?

Sırf eve yakın olsun diye arka bahçeyi istiyorsun değil mi :o))

Bu gece gerçekten uzun olacak en iyi şartlarda 02 de otelde olurum diye düşünüyorum. Teşekkür ederim.

Öpücükleri kabul ettim; cuma görüşürüz süprizlerle birlikte :o)))

öperim iki böcüğü de

Küçük Mucizem dedi ki...

hoş buldum.
Yaz hanımı görüp de buralara takılmamak mümkün mü??

birco dedi ki...

yeni izleyicilere hoşgeldin demeniz çok hoş. bu adeti ben de uygulamaya koyacağım, ama diğer blogumda :) kucukbiroykubu.blogspot.com

Sevgiler, Yaz Hanım'a öpücükler..

YILDIZ dedi ki...

Akşamları çabucak uyuyorum, annemi üzmüyorum :-P
Desem de inanma.

kısmına bayıldımm:))

Deniz dedi ki...

- ;-) Baharcım


- Gel babası gel :))))

- KÜçük mucizem ;- )

- Birco, geldim oraya da geldim :)

- Eeee Yıldızcım, olayımız bu:)