14 Haziran 2011 Salı


 Onun için de bir ilk, benim için de.
Kızımın yıl sonu gösterisine gittim dün.
Tütüsü, bale ayakkabılarıyla tam hayallerindeki gibiydi.
Baleci (!)  hissetti kendini.

Untitled from Deniz Koker on Vimeo.



Çok güzel bir sürpriz hazırlamışlar, okuldaki ve gittikleri gezilerdeki fotoğraflardan
bir CD hazırlamışlar, onu verdiler bize.
Deli gibi merak ediyor insan, ne yapar bu bücürler okulda, ne yerler, ne oynarlar,
bahsettikleri isimler kimler?
Çok da anlatmayı sevmiyorlar zaten, biz de böyle dikizleyelim bari...




 Meşhur Kayra'mız buymuş :))
Şunlara bak geziye giden kankalar.
 Sizi sizi, çocuğu kapana kıstırmışlar...

 Pijama partisi böyleymiş demek...

 Sportif faaliyet.


İşte ünlü Erkan da bu elinde balonu olan, yaramaz Erkan.
Sürekli evde okulculuk oynarken ceza veriyor kendisine: ))

Belli ki pek bi hareketli Erkancık .
Sene başını hatırlıyorum, okula alışacak mı, alışamayacak mı derken
yılı devirdik. 
Yani yeni okula başlayacaklar varsa aranızda dert etmeyin,
çabucak kaynaşıyorlar. 

Az önce Ünseli geldi, videoyu seyredince bunları düğünlerinde 
gösteririz artık dedi. Düşününce tüyleri ürperiyor insanın, duygulanıyor...

10 yorum:

Pinky dedi ki...

oyy selam verişini de yesinler Baleci'nin :))

Küçük Mucizem dedi ki...

Daha çok ağlatacaklar bizi bunlar.

Biz 6 ay her sabah ağladık. şimdi ise beni öperek uğurluyor kuzum.

fotolar harika. kreşte öğrendiklerinin hepsini vermemiz imkansız. hiç pişman değilim yolladığıma

ELİF dedi ki...

Ayyy yeriim, ne güzel yapmış, yarın da bizim var çok heyecanlıyım:)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Deniz mezuniyetlerini gelinlik hallerinide görelim inşallah :)
Yaz'ı kutlarım büyük bir dikkatle gösterisini gerçekleştirmiş :D aferinnn
bizimde bi yaramaz Enes var. Ah ne fena ceza yağıyor kendisine bizden :D

Kaymaklı Kadayıf www.banabirmasalanlat.com dedi ki...

Tütüsünü yerim onun ben ya...Evet düğününde pijamalı fotoyu koyarsın çok şeker kuzum benim ya..şansları güzel yolları açık olsun..

Cp dedi ki...

Canım ya! Nasıl sevimliler :)
Çok güzel olacak yıllar sonra bu fotoğraflara bakmak,muhtemelen pek hatırlamayacak o günleri ama :)

minimalist dedi ki...

tebrikler; mavi tütüler ne de yakışmış; baleci süperdi!!!

çakıltaş dedi ki...

tebrik ederim ben de tatlı Yaz'ı! seni de tabi! gerçekten çok duygusal bişey bu, gözümüzün önündeyken anlamıyoruz büydüklerini ama böyle olaylarda somutlaşıyor işte. paat diye söyleniveriyor yüzüne sanki:)

buarada Erkana bayıldım! Kendisine ceza vermesine ise koptum...

YILDIZ dedi ki...

Minik kelebeklerin hepsini öper koklarım;=)

ama en çok Yazımı öperim,nasıl güzel eşlik ediyor pıtır pıtır canım benim yaa

severim deliyi dedi ki...

çooğğkkk tatlı bir kızın war maşşallah...allah nazarlarda saklasın..