29 Haziran 2011 Çarşamba

Seçmece... Kesmece...


Beste'nin tatilde çektiği fotoğraflar yeni geçti elime...
Koyayım az biraz. 
Gördüğünüz yer, bizim klasikleşmiş tatil beldemiz.
Kaya Artemis.
 Kıbrıs Magosa'da bulunuyor kendisi.
 
 Kız tatiliydi biliyorsunuz, söylemiştim :)

 Ne hikmetse bu ayakkabının suçeker olduğu hissine kapıldım.
Ne zaman bu ayakkabıları giyse, 
ya oyuna dalıp, altına kaçırdı, ayakkabı battı, 
ya havuz suyu geldi, ya elindeki bardaktan su döküldü.

Böyle böyle heykellerimiz mevcut mekanda. 

 Poz verene bakar mısınız?


 Tatlı mı tatlı İtalyan bebesiyle...

 Gecesi de başka...


Magosa'daki geri dönüşüm kaplumbağası.


Arkadaşlar ben paso böyleydim. Bizimki tatillerde kucak moduna geçiyor.

 Her şey bi yana denizi harika.

Ve bu sabah nihayet eskisi gibi saçları kısalttım,
uzundu, iyiydi ama ömrünü doldurdu...
Daha hafif bi' sabah...

10 yorum:

Murat dedi ki...

sst ne guzel resimler; hepsi birbirinden guzel; yalniz en sondaki de ayrıca guzel :o))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

aaa saçlar gitmiş :)
canım çok çok güzel olmuş :D

Küçük Mucizem dedi ki...

Pozlara bakar mısınız? bittim bittim.
Anne kız pek güzelsiniz. maşallah size

YILDIZ dedi ki...

O nasıl poz vermektir öyle:))Yaza bakmaya doyamadım.

Canım yeni saçların çok yakışmış,harika olmuşşş;)

YILDIZ dedi ki...

O nasıl poz vermektir öyle:))Yaza bakmaya doyamadım.

Canım yeni saçların çok yakışmış,harika olmuşşş;)

isoon dedi ki...

ne güzel dimi tatil gezmek, hemde kız tatili :)
italyan bebe geri dursun türk bebenin eline su dökemez :)

ikiz Bebek dedi ki...

Sacların çok yakışmış.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Tatil güzel, resimler de pek güzel.

Deniz dedi ki...

-saol baharcım, hafifledim :)

-Küçük mucizem, güzellik bakan gözde :)


- Kelebeğim tenk yuuuu

- Yaşasın Türk bebebeleri
- Teşekkürler Özgecim

-Mavi tutku saol : )

Scissor Hands 81 dedi ki...

Bu modelden vazgeçme sakın, biraz daha kısa olabilir ama