4 Temmuz 2011 Pazartesi

Biberonla yollarımızı ayırdık.

 3'e doğru pupa yelken giderken
çok plansız programsız bir şekilde biberona veda ettik.
Cumartesi doktor kontrolümüz vardı.
Çok olumlu cümleler kurduktan sonra doktorumuz
hala biberon kullandığımızı duyunca ciddi bir konuşma yaptı küçük hanımla.
'Söylediğim bütün güzel şeyleri geri alırım  yoksa dedi.
Dişlerin bozulur, çürür diye açıklama yaptı.
E tabi bizimki sefa bidiliği olduğundan yatarken içiyor, keyif amaçlı...
Kalk, pipetle iç, sonra gene yat dedi.
Bizimki o ana kadar havalardaydı, bu konuşmayı duyunca
dut yemiş bülbüle döndü.
Ama olayı kabullendi, eve doğru giderken 'anne ben eve gelince tibetle süt içicem dedi."
pipeti tibet olarak söylüyor ama olsun :)
  
Dün sabah biraz tutturur gibi oldu, sarı biberonla istiyorum diye 
ama pabuç bırakmadık. Bugün Gül abla'ya anlatıyordu, niye biberonla içmemesi gerektiğini...


 Bi' zamanlar doktora nasıl yaygara kopararak girerdik şimdi maşallah
doktor konusunu büyütmüyor. 
Hatta ben Ayla Hanım'a resim yapıcam dedi gitmeden evvel,
ve çok güzel bir muz resmi yaptı, biz de gittiğimizde ona verdik.

Untitled from Deniz Koker on Vimeo.

 Yeni peydahlanan bir özelliğimizden bahsetmeden geçemeyeceğim,
gördüğünüz kıyafetler ve fazlası aynı günden.
Bir tek damlacık su değse kıyafetine değiştirmemiz gerekiyor.
Ya da ne bileyim, elimizi yıkamışızdır, yanlışlıkla öyle kucağımıza almışızdır,
kıyamet kopuyor. Hayır böyle olmasın diye son derece rahat davranmaya çalışmıştım, öyle zırt pırt üst değiştiren bir anne olmadım ama sanırım suçlu yükselen burcu başak.
 Şu masaj koltukları ne harika bişeymiş yahu, ben de denedim 
bu memnun suratın arkasından...

8 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

hadi hayırlı olsun. biz 4e yelken açtık ama daha bu konuda kendisine laf anlatamadık...

bahriye-krm dedi ki...

hayırlısı olsun...herşey zamanında güzel,çok iyi olmuş biberona da veda etmesi :))
üst değiştirme olayı biz de de var...tıpkı yazdığın gibi deniz 1damla su yetiyor üst değiştirmemize...kurayacak diye ikna edemiyorum :(
onlar büyüdükçe hayat kolaylaşıyor ne güzel...

Küçük Mucizem dedi ki...

ahh biberon. babaya kalsa "bırak işte günde bir kere yatmadan keyif yapsın kızım" diyor. ama hava sıcak altı bezli yatmasını da istemiyor. tabi ona göre hava hoş. "gece bezsiz yatmasını istiyorsan kızının biberon keyfi bitmeli" diyorum. ben kendi kafama göre bıraktırdım yani. teyzemiz almış gitmiş biberonları dedim. pis dedi teyzeye, yaramaz dedi. dedi de dedi. bir kere pipetle içmeye razı oldu. şimdilerde yatmadan süt istemiyor ama uyku saatleri de kaydıkça kayıyor.yatmadan süt içmediğimiz halde bezimiz hala ıslak kalkıyoruz sabahları.

bu kıyafet sorunu bizde de var. eğer su ise "bişey olmaz anne kurur şimdi di mi hava sıcak " diyor. ama lekelendi ise yemeğin ortasında bile olsa değiştirmemi istiyor

Merve dedi ki...

"suçlu başak" teşhisi çok doğru :)

yerim onu ben, demek tibetle süt içecekmiş, akıllı bıdık :)

YILDIZ dedi ki...

büyümeye bir adım daha,bebeklik artık geride tamamen..

aahh şu yelkenli fotolarına mest oldumm nasıl güzel nasıl güzel

YILDIZ dedi ki...

büyümeye bir adım daha,bebeklik artık geride tamamen..

aahh şu yelkenli fotolarına mest oldumm nasıl güzel nasıl güzel

Pinky dedi ki...

akıllı bıdık öğrenmiş de anlatıyor bile. ve tibet adının geçtiğini duysa çok sevinir herhalde :)

bu masaj koltuklarını ben de seviyorum kuş gibi yapıyor insanı.

Kaymaklı Kadayıf www.banabirmasalanlat.com dedi ki...

Onun masaj koltuğu olmak istiyorum yemek istiyorum tibetle süt içecekmiş severim ben ya...