15 Temmuz 2011 Cuma

Doğum saatim

Doğum saatim... Bişey için lazım oldu. 
Aklımda yıllardır var, 05.00 diye ama bu da önemli ve
her şeyi belirleyecek bişey ya, hadi açıp anneme sorayım demiştim.
Canım annem, 23.55, çok eminim dedi.
Haydaaa dedim, nasıl da yanlış biliyormuşum.
Ama doğum sancısı çeken annemden iyi mi bileceğim?
Dün şu defterime baktım, 05.05miş... 
Annem sancı çekmeye başladığı saati tutmuş aklında.
Kendisine söyleyince, yorumu süper oldu, nasıl da yanlış söylemişim demedi de,
"Vaaay kaç saat sancı çekmişim!" dedi. 

Bi de, sanal sayfalarca tuttuğumuz blogun 
ne kadar özel olduğunu düşündüm bir kez daha.
Benimle ilgili anılar topu topu 3 sayfa.
Annemin doğum izninden sonra bitiyor :))
 



9 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Tibetin annesi dedi ki...

annen 3 sayfalıkta olsa birşey yazmış en azından ;)
bizimkiler kendini şanslı mı bulacak bu konuda yoksa tersleyecekler mi bakalım?

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Aynısı benim de var..
Canım babam güzel yazısıyla yazmış tüm bilgilerimi..
iyiki tutmuş ama,yoksa nerden bilecektik .

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

benimde yok :(

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

şimdi okudumda çok duygulandım ne güzel kaleme almış :)

Sen Gelince dedi ki...

Aynısının pembe ciltlisenden benim de var. Yaşlar aynı olunca normal sanırım:)

Deniz dedi ki...

bana niye pembesini almamışlar hayret:))

bahriye-krm dedi ki...

3 sayfa da olsa yine de bir şeyler var deniz'cim...benim hiç yok...
iyiki bloglarımız var :))

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

süper anne
keşke benim de annem yazsaymış. çok isterdim
ben de yazamadım çok ihmal ettim maalesef :(