14 Temmuz 2011 Perşembe

Gündemimiz havuz

Yaz okuluna gidiyor ya, her sabah olmasa da bazı sabahlar yüzmek istemediğini söyleyip
mızıyor kelimenin tam anlamıyla. 
Bıkmasın, yorulmasın ve hatta inatlaşmasın diye 
tamam kızım, bugün yüzme sen, kenarda arkadaşlarını seyret,
ben öğretmenlerine söylerim dedim.
Gerçekten de arada birkaç sabah seyretmiş öyle...
E tabi, yeni öğreniyorlar, zorlanıyorlar, belki birilerinden geri kalıyorlar
sadece oyun oynamak gibi bişey değil bu.

Zorlamak yanlış diye düşünsem de, motivasyon da önemli...
Ve gördüğüm o ki her çocuğun motivasyon kaynağı çok farklı.
Birininki güçlü olmak, birininki hızlı koşmak, birininki en yukarı zıplamak, 
birininki kaslarının büyümesi, birininki ne kadar uzamışsın denmesi gibi gibi...
Düşündüm de, bizimkinin bu dönemlerdeki motivasyon kaynağı
şıklık, güzellik... 
Onunla şöyle bir konuşma yaptım,
yüzenlerin omuzları çok güzel gelişiyor.
Kilosu, karın kasları süper oluyor.
Benimki "Ben bugün yüzmeye karar verdim" diye gitti :)
Tabii abartmamak ve bu güzellik konusunu daha çok sağlığa bağlamak lazım.
Ama bir şekilde, spora motive etmemiz gerekiyor diye düşünüyorum, öfleseler de pöfleseler de.

Ve havuz motivasyonu yapmaya çalışırken
dün kapımızı çalana da bakın.
Canım Özgecim'den gelmiş.
Al sana bi yüzme motivasyonu daha.
Teşekkürler :)


Bu arada yeni gelen arkadaşlar var
hoş geldiniz kızlar: )


 

6 yorum:

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Yaz yüzse de yüzmese de bence zaten çok güzel ve alımlı olacak.
keşke beni de kursa gönderen olsa. güya deniz kenarında büyüdüm. yüzmek ne demek bilmiyorum.

YILDIZ dedi ki...

Güzel Yazım güzel prensesim demek öyle motive oluyor:)

KızKardeş Derya dedi ki...

Ne güzel demek yüzmeye gidiyor ya maşallah.. Ben çok özenirim güzel alımlı bi yüzücülere.. Hatta Öykü Serterin fiziğine bayılıyorum bu yüzden. Ama fıstık Yaz eminim her türlü sağlıklı ve güzel bir melek olacak..Sevgiler..

ikiz Bebek dedi ki...

Doğumgününü tekrar kutluyor ve öpüyorum o cimcimeyi :)

Deniz dedi ki...

Biz de sizi öpüyoruzzz,, herkese teşekürler

SalihaBetül'ün Annesi dedi ki...

hoşbulduk.. minik yaza aferin, inşallah motivasyonların faydası olur