18 Temmuz 2011 Pazartesi

Ne mutlu bana...

 Tibetciğim 4 yaşına girdi. Çok hızlı bir giriş oldu, onunkisi...
Çünkü aylardır istediği havalı otomobiline kavuştu.
Dilerim çok güzel rüyalar görür yeni yatağında...
Ve aralıksız uyur! :)

Ne mutlu bize, çünkü böyle güzel arkadaşlar var etrafımızda, 
hem bizim, hem çocuklarımızın...

Ve ne mutlu bana! Kızım köpekten korkmadı, kucağına aldı böylesine 
rahat. Ben korkarım biraz. Ama bunu ona yansıtmamayı başarmışım demek ki...
  
 Anlatmak istediğim bir de anekdot var Tibet'e dair...
Erken gittik Yaz'la ben doğum gününe...
-Kusura bakma dedim, biz biraz erken geldik.
- Geç gelseniz neyse de, erken gelmenize memnun oldum dedi. 
Böyle dedi ya, canım benim.
Çok iyi yaşa, çok yaşa e mi?

9 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

Ne mutlu bize gerçektende...
çok seviyorum(z) sizi çookkk!

YILDIZ dedi ki...

Tatlı kuzularınız o kadar güzeller ki;)

Deniz dedi ki...

ya senin sarı kafa:)) yerim onu yerim

içimizdeki karnaval dedi ki...

yatağı çok güzelmiş , güle güle şirin rüyalarla uyusun üzerinde...
köpişleri sevmesi ve korkmaması ne güzel :))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Tibet'in cevaplara, olgunluğuna hayranım :)

ikiz Bebek dedi ki...

doğumgününü burdan tekrar kutlarım Pamukun.

vuuuuuu sonunda istediği yatak, bu arada o yatak kocaman bişi, oda büyükse anca sığar. :)

nohut oda dedi ki...

ahh cok bılmıs bu cocuklar artık cok..

çakıltaş dedi ki...

gerçek sevgi!

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Tam Tibete yakışır bir cevap. Sevdiceği gitmiş kusura bakılacak durum mu allah aşkına :)

Tibetim güzel uykular sana yakışıklı prens