16 Ağustos 2011 Salı

3 yaş hizasından bakmak...

 Annelik her yaşı iki kere yaşamak demek.
Bakın ben mesela yeniden 3 oldum.
Şirinler'i seyrediyorum, şirince gülüyorum, şarkılarına eşlik ediyorum. 

Oyun parklarına gidebiliyorum. 

İçindekiler kadar eğleniyorum, seyrederken...

 Yeniden keşfettim prenseslerin şatolarını...


Prenseslerden prenses beğeniyorum oynarken.


Gerçek yemeklere vakit bulamadığım kadar
sahtelerine zaman ayırıyorum.

 Yalana yalana pasta yemenin ne kadar güzel olduğunu seyrediyorum.


 Ve her koşulda ve şekilde uyuyabilmeyi keşfediyorum.
Sonuç; belim feci durumda :))))
O yüzden zaten kucağa almadan 
3 yaş hizasında göz teması kurmalıyım kendisiyle...
Siz daha romantik bir final cümlesi beklemiştiniz di mi;- )


VE HOŞ GELDİNİZ :)

benimistanbulum_ella,

nazlı'nın dünyası,



dilek ipek,








4 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

"3 yaş hizasında göz teması kurmalıyım" 'da romantik :)
her yaşı iki kere yaşamak şimdi tadını çıkarıyoruz ama dimi :)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Yaz ın müzik kulağına bayılıyorum.Maşallah.

Son fotodaki pozisyona söyleyecek söz blamıyorum.
Dediğin gibi hayatı onlar sayesinde yeniden keşfediyoruz.

YILDIZ dedi ki...

Yazın şarkı söyleyen sesi bana neşe getiriyor.

Ama gözlüklerle sinemada oturduğu hali sanki kocaman bir kız oturmuş,mini minim :)

Burcu.. dedi ki...

Ne güzel söylüyor :))