5 Ağustos 2011 Cuma

Ahh benim güzel sabahlarım...


Bu cicilere benim aşık olup da kızımın gözünden kaçması beklenemezdi elbette...
1 saat hediye gelen Flemenko ayakkabıları arandı evde.
Ama sadece arabadayken giyme konusunda pazarlık yapıldı.
Okul kapısına vardığımızda ayakkabı değiştireceğimize dair mutabakat sağlandı.


Sabah kahvaltısı piknik formatında yapıldı.
Daha çoğu törensel geçen kahvaltıda,
Pınar Beyaz sürülmüş pidelerden ne kadar ağıza tıkılsa kar sayıldı.


Kahvaltı sonrası yüzme pazarlığı başladı.
Arabada onu bir sürpriz beklediği havadisi ve havucuyla
yavru tavşan sokak kapısına kadar getirildi.


Okul çantası, torbam, torbası, çantam, topuklarım, topuklarıyla
ana kız kendini arabaya attı.
Ter damlaları eşliğinde çocuk koltuğuna oturtulup,
zor bağlayalım diye icat edilen çocuk kemerleri bağlandı.


 Yavru tavşan, yuvasına, ben de 15 dakika içinde beni işe ulaştırması gereken 
arabama bindim. Açtım PowerTurk'ü sabaha bodoslama daldım.

12 yorum:

Gelincik dedi ki...

çok tatlısınız ana-kız bayılıyorum size. bi sabah piknik-kahvaltıya beni de çağrın :)

elif ada dedi ki...

Topuklarınıza bayıldım....

Deniz dedi ki...

Kızım da piknik setine bayıldı ;- )
Ayrıca bugün kolunda da, baykuşlu bi çanta var, anladın sen

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

ana kız ne kadar marcinalsiniz. bayılıyorum size :)

Deniz dedi ki...

yok be Nilhancım, canım, nerdeee...

içimizdeki karnaval dedi ki...

Ayakkabılarınız çok şirin :))
Anne kız çok hoşsunuz :))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

sizin sabahta bizim sabahta çok farklı başlamış :)
bu seferde senin ayakkabılara bayıldım, giyebileceğimden değil ama çok şirinler :))

Merve dedi ki...

çok tatlısınız çoook...

YILDIZ dedi ki...

Ayakkabılarınız çok güzel bayıldım;)

nereden buldun Denizim ya harikalar;)

Deniz dedi ki...

-İçimizdeki karnaval, çok teşekkürler

- Baharcım, hayırdır, daha blogları okumadım, sizin sabah nasıldı?


-YIldızcım, ya Trendyol, ya Markafoni
:) Artık işimiz gücümüz internet

- Saol Merve kuş :))

Deniz dedi ki...

-Gelincik, bekleriz şekerim

Pinky dedi ki...

çok şekersiniz ama siz anne kız. ben şimdi gidip anneme biz de niye yok diyeyim :)