24 Ağustos 2011 Çarşamba

Değişim dönüşüm

Dört tarafımda bir yeniden yapılanma süreci var.
Bundan Yaz da nasibini alıyor haliyle.
Bayram dönüşü epey bir değişim bekliyor onu.
Yaz okulu bitiyor, normal okul düzeni başlıyor.
Üstelik bu sefer her gün ve tam mesai.
İlk defa okulda uyuyacak. Üstelik henüz emziği olan bir çocuk.
Yine bayram sonrası Gül ablası gidiyor,
ama gide gide en alt katımızdaki küçük bir çocuğa.
Okuldaki rehberlik öğretmeni, orada olduğunu görmesin dedi.
Hiç olmazsa bir süre.
Benim için de yeni bir süreç tabii.
Hiç olmazsa gün içinde ev derlenip toplanıyor.
Bir düzen sürüp gidiyordu.
Hepimiz alışacağız.

Ve bu değişim-dönüşüm süreci "Niye?" dönemine denk geldi.
Artık sık sık, hatta gerekli gereksiz "niye sorusu gelmeye başladı.
Bazen öyle gereksiz ki, şöyle anlatayım, niye bu brokoli? demeye kadar uzuyor.

Yalnız beni uyandıran bir şey oldu geçen gün. 
Yine bir konuda "niye?" dedi.
Daha ben yanıt vermeden,
"işte mi?" diye sordu.
Utandım ya, niye sorusuna işteeee diye yanıt vermemişizdir herhalde di mi? :))

O andan itibaren her niye'ye mantıklı şeyler söyleme çalışıyorum :)


6 yorum:

elif-kayra dedi ki...

hayırlısı olsun yeni okulunuz.
Gerçekten çok dikkat etmemiz gerekiyor okadar çabuk alıyorlarki herşeyi.

çakıltaş dedi ki...

süpermiş:) iştemi?

YILDIZ dedi ki...

Alt kata mı????Görmesin kesinlikle Yaz,aman aman bir süre görmesin

Hayırlısı olsun yeni döneminiz,inşallah sever okulunu,yeni düzenini;)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Deniz biliyor musun hafta sonu Ece ye Yaz'ın doğumgünü videosunu izlettim. Bak bir varmış bir yokmuş şarkısını söylediği muhteşem video. çünkü bu aralar biz de bu şarkıya taktık. Ece ne dedi dersin. Yazlar bize ne zaman gelecekler?

Ben Ece ile Yaz ın gelişimini çok benzeştiriyorum. En basiti geçenki ağlama krizleri, bu niyeler.. ve daha nicesi.

Ama Yaz daha sosyal maşallah. Ece kolay kolay alışamayan bir çocuk. Bence bu süreci de atlatırsınız ve inşallah en kısa zamanda Gül abla gibi birini bulursunuz.

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Deniz eminim bu dönemi kolay atlatacaksınız. Gül abla alt katta diyince içimden Yaz görmese dedim... ama siz zaten dikkat edersiniz bu konuya.

Deniz dedi ki...

-Elifcim okul yeni değil de, 3 yarım günden tam zamanlıya geçiyor

- Çakıltaş neler yumurtlayacak dur bakalım :_))

- Amin kelebeğim :)

-Nilhan, görüştürelim, görüşelim :)

-Baharcım etmeye çalışacağız