26 Ağustos 2011 Cuma

Gelene kadar...

Tatil boyunca yazarım yazamam neme lazım
ben şimdiden kutlayayım bayramınızı.

İyi geçinin, iyi bakın etrafınıza, olaylara.
Affedin gitsin kızdıklarınız falan varsa.
Hepimiz birbirimizin yansıması değil miyiz neticede.
Geçen sene bugün facebookta paylaşmışım 
şu sözü: 
"Oyunun sonunda şahla piyon aynı kutuya giriyor" sonuç olarak.
Koyverin gitsin.

Hele ki idari tatil, sizi de idare ediyor, tatil armağan ediyorsa değmeyin keyfinize.
Allah hastalarınız varsa şifa versin.
Sevdikleri yolda olanlar, sağlıkla kucaklaşsın.
Eften püften şeyler kafanızı kurcalamasın.
Bidilikleriniz tatil boyu lokum gibi olsun.
Ağlama krizi olmasın, huysuzluk çıkartmasın. 
Yapmanız gereken ev işi, bavul işi, yol işi kolay gelsin, hiç yormasın.
Yediğiniz  tatlılar kaloriye dönmesin.
Kucağınıza aldığınız ufaklık, belinizi bükmesin.
Ne bileyim işte sevin, sevilin, sevindirin.

Görüşene kadar, güzel anılar biriktirin ki gelince okuyacak çok çok postlar biriksin.


Çok öptük.




9 yorum:

Gelincik dedi ki...

Güzel dileklerin aldı beni benden... bayramda bir arada olmayacak olsak da kalbim hep sizinle. Çok iyi geçirin günlerinizi... Tadı tuzu yerinde olsun bayramın. Sizi çok ama çok seviyorum

Nurgül dedi ki...

gitmeyiiiin yazın bize :(
Size de iyi bayramlar..

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

bende fırsat bulamam diye şimdiden bayramınız kutlarım Deniz
Yaz'ın yanaklarından öperim :)

elif-kayra dedi ki...

İyi bayramlar

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Dileklerin beni mest etti. öncelikle kocaman bir amiiiin
sonra da mutlu bayramlar diliyorum

YILDIZ dedi ki...

Canım Denizciğim ne güzel dilekler böyle aynı sen gibi,aynı Yaz gibi.Tatlı mı tatlı,güzel mi güzel.

bu dilekler olsun diye bana da inşallah demek düşer o zaman;))

sana da iyi bayramlar canım,tüm sevdiklerinle..

çakıltaş dedi ki...

iyi bayramlar canım!

bahriye-krm dedi ki...

deniz'cim ne güzel dilekler bunlar ve ne güzel demişsin sevin,sevilin,sevindirin...

size de iyi tatiller,iyi bayramlar :))

Kaymaklı Kadayıf www.banabirmasalanlat.com dedi ki...

Bizden de iyi bayramlar efendim..çok öperiz yavru kuzunuzu da sizi de..Pek kibar yazmışım be,sonradan okuyunca güldüm ya neyse:))))