23 Ağustos 2011 Salı

Kışttttt keçiler kışşşşşt!

 Ne haftaydı ama.
Ve ne hafta sonu. Çocuklarda ağlama krizi neymiş
gördüm yani. Vardı bir sıkıntısı. 
Bir otopark sahnemiz var, yukarıdan Beste gördü, 
dışarıdan komik ama içinde olunca içler acısıydı.

Eve girmeyelim! Anneanneme gideliimmmm! Hüüüüüü!
Hadi gidelim kızım tamam, ağlama!
Ama Pocahontas'ın filmini de alalım yukarıdan, hühüüüü!
Hadi gel çıkıp alalım!
Hayıııııııııır, sen çık al, ben burada bekliycem. Hüüüüüüüüüüüüü!
Ay bi an kaldım, nasıl ya! Ne yapacağım ki şimdi ben diye! 
Ama kıpkırmızı kesildi ağlamaktan, hiii hiii diye içini çeke çeke ağlıyor.

Onların da var keçileri işte. 
Zaman zaman geliyorlar.

Ama prensesliğimizden taviz vermeyiz hiçbir zaman.
Ay bu kostümleri kim giyer falan demeyin.
Bu cinsler giyiyor işte :)
Ama Ekim'de Princess on Ice geliyor.
Onu seyretmeye artık kostümümüzle gideriz biz de.

  
Bu arada, bi ihtimal, Arabaları seyretmeye Tibet'le birlikte gidecektik.
Yaz ilk defa bir filmi reddetti.
Ben Şişmek Mc Quin'i seyretmiycem, kız filmi seyredicem.
Tibet seyretsin dedi.

Anlayacağınız durum 3'ünde neyse 30'unda da o!
Kızlar erkeklerin filmlerinden hoşlanmıyooor!
Şşşşt erkekler duydunuz mu?
 

 Aşağıdaki kitaptaki illüstrasyonları bir arkadaşım yaptı. Harika bayılıyorum çizgisine.
Bilirsiniz o seriyi... Klasikler.

 


Ve bizim kızların bana hazırlattırdıkları pasta! 
Nefis gözüküyor di mi?
Sürpriz organizasyondan sürpriz olabilen
tek şey :-PPP
Çok tatlı !
 




14 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

hediyende sürprizdi, hakkımı(zı) yeme :P

Deniz dedi ki...

Her şey güzeldi hayatım ,çok güzeldi ama bu olayla eğlenmek bana neşe veriyor, napiiim :)

Pinky dedi ki...

ay ama nasıl yakışmış prenses elbisesi. gerçek bir prenses ondan galiba :)


pastan şahaneymiş Denizcim. nice tatlı mutlu yıllara :)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Bizde de var o hüüüü hüüü sahneleri. ben de tırlatıyorum o zamanlarda. sükunetimi korumayı ne zaman başaracam hiç bilmiyorum :(

Pamuk prenses harbi pamuk . çok yakışmış çok.
pasta da sahibine bu kadar mı yakışır??
tekrardan nice yıllar

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

bencede o bir erkek filmi, Yaz haklı ;) Bizimki korktu ilk bölümünden ... Erkek filmi diyecek kadar bakmadı bile :(

Adsız dedi ki...

pastayı yapanlara bi metin yazarı lazım:))
"heran" ne ki?

berna

elif ada dedi ki...

Pasta harika, kostüm harika, Yaz zaten harika... Aslında sen harikasın Deniz. Tüm bunlar senin eserin ya.

Deniz dedi ki...

-Saol Pinkym :)

- Saol Nilhancım :)

- Hahhaaa :) Bahar ya ben aslında merak ediyordum, bi de üstelik evin arabacısı benim, erkek işi olarak görmemesi lazımdı ama

- Berna,pastacının redaktöre ayıracak bütçesi yoktu herhalde. Ama bazı durumlarda şekle değil, içeriğe bakmak lazım

- Ahaaa işte moral depom gelmiş :)
Umurcum, mucccck

ikiz Bebek dedi ki...

desene hepsi şişmek makkuin diyorlar :)

MISSRED dedi ki...

Kostüm çok yakışmış, pastaya da bayıldım:)

YILDIZ dedi ki...

Pamuk prensesler bazen sebepsiz kaprisler yapabilir,keçileri kaçırabilirler,onlar prenses,istediklerini yapabilirler;P

çok güzel olmuş kırmızı fiyongu ile de;)

ama pastan da bir harikaa;)))

çakıltaş dedi ki...

Pasta nefis görünüyor, kostüm, kırmızı taç...
bence çocuklara çoook yakışıyor bu kostümler, zaten sevimliler, kostümle tam oluyorlar:)

tuem dedi ki...

moral kaynağım küçük Yaz'ım benim çok yakışmış prenses kostumu ki bence gerçektende prenses :)

Deniz dedi ki...

-Özgecim, harfleri değiştirdiklerinde çok komik oluyor, mesela paka:)) Gerçi düzeltti onu şimdi

- Missred :))

-Yıldızcım, ayrıca hangimiz ara ara tırlatmıyoruz di mi ya:)

- Çakıltaş, evet ben de seviyorum, bi de her yere onunla gitmek istemeseler

-Tuem :)) Çok saol