17 Ağustos 2011 Çarşamba

Okul yolunda...




 Dün akşamdan kafaya koydu, 
bu sabah bandana takmayı.
Nitekim, şekil A'da görüldüğü üzere taktı da.
Her sabahımız bir macera.
Hanfendi ne giyecek? 
Olsun hevesle gitsin de.
 Bu arada, nasıl bir dönemse
aynı anda hem işyerinde, hem de evde eleman arayışındayız.
İkisi de çok önemli.
İşyerine elemanlar gidip geliyor görüşüyoruz da,
Ev için daha bakınıyoruz.
Yaz, Eylül itibariyle tam gün okula başlıyor ya,
çıkışta ben gelene kadar bakacak birini bulmamız gerekiyor.
Eğer bizim o taraflarda (Ataköy-Bakırköy) 
yönlendirebileceğiniz biri olursa sevinirim.

Umarım, en doğru elemanlar çıkar karşımıza,
kanatlanıp, gelirler... Bir an önce.





8 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

senin cimcime süper de... ben parmağındakine ayrıca bir bayıldım yani :)))

lena ile başbaşa... dedi ki...

Aman allahim eller belde :))pozunun güzelliğine bak ;)

sitare dedi ki...

çok şıkız çok güzeliz :)maşallah

elif ada dedi ki...

Ay bu nasıl bir şirinelik, nasıl bir güzellik. Isırasım geldi

esra-emir aydin dedi ki...

kızlar da bir başka şirin oluyorlar.
maşallah ne kadar tatlı.:))
elbise ve sandaletlerine bayıldım.
sevgiler

ikiz Bebek dedi ki...

elibise ve bandana süper olmuş,çoookk yakışmış.zevkli kız.büyümüşde küçülmüş cimcimelerden.

severim deliyi dedi ki...

Yaz'a okul hayatında başarılar ve mutluluklar diliyorum.çok tatlı bir heyecan sizler içinde..aklıma saçlarımın iki yandan örülü,okul formamın içindeki 1.sınıf fotoğrafım geldi bir an..ne kadar çabuk büyüdüm,büyüdük ve oda büyüyecek..

sevgilerle..

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

böyle annenin böyle kızı olmalı :)