15 Ağustos 2011 Pazartesi

Şerefine hayat!


Bakmayın, ne muhasebeden anlarım çok fazla.
Ne de rakamlardan.
Sözcükleri severim ben.
Derin, sıcak, yaşanmış sözcükleri...
Bakıyorum şimdi geçen seneye...
Çok sözcükler biriktirmişim.
Anlamlı, sıcak, dost...
Kimi zaman öfkeli, 
ama kin tutmayan. 
Muhasebemi bile sözcükler üzerinden yapmayı seçerim ben.
Hisli, sevgili, neşeli sözcükleri severim en çok.


 
Bakıyorum da geçmişten günümüze... 
Yanıma fotoğraflarda kocaman bir çocuk kondu. 
Küçükler büyüdü de teyze oldu...
 
 Pastalara, mumlara ortak geldi...


Geçerse geçsin zaman,
güzel geçsin yeter ki...

 Bu yaşımızda kurtulduklarımız oldu, hala bizimle olan emzik gibi alışkanlıklarımız da...

Çok şükür sevdiklerimiz yanımızdaydı.


Anneliğimin tadını daha da bi fazla çıkartmaya başladım.
Ama sık sık da annemin omzuna başımı yasladım.

Bu yaşımda gördüm, kardeşimi telli duvaklı.

 Dostlarım oldu, eskilerin yanına eklediğim...
Yeni fakat yıllanmışlar kadar hakiki...

Eeee ne diyeyim o zaman,
ŞEREFİNE HAYAT!


13 yorum:

Seyhan dedi ki...

Nice nice yıllara ... Video bitirdi beni...Buğulu gözlerle izledim,ekran bulanıklaştı birden :(

Gelincik dedi ki...

benim biricik şekercik ablam. kendimi bildiğim hatta bilmediğim günlerden beri birbirimizden beslendik, birlikte büyüdük, hayatı paylaştık dibine kadar. şimdi dönüp baktıımda eksiksiz bir ablalık, kardeşlik, dostluk, aile sevgisi yaşadığımı ve yaşayacağımı biliyorum seninle. büyüyerek, büyüterek. cansın, canımsın :)

Art Director dedi ki...

Çok güzel.. Mutlu mutlu seneler daha daha...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

tadından yenmez bir sene olmuş...
diğerleride aynı keyifte olsun, güzel olsun hep :D

YILDIZ dedi ki...

Denizciğim video bir anda başladı ya ahh dedim işte bu en güzel iyi ki doğdun diyeni Denizin.Ahhh dedim,sonra yazdıklarını okudum,gözlerim dola dola.

sevdiklerinle hep böyle mutlu mutlu bir arada huzurunun hiç eksik olmadığı yeni bir yaş senin olsun;)

elif-kayra dedi ki...

Nice mutlu yıllara
dilerim her yaşın böyle keyifli geçer.

içimizdeki karnaval dedi ki...

Harika tek kelime ile ..Çok güzel anlatmışsın...
Gözler hep güler inşallah, nice nice yılları bu güzelliklerle birlikte yaşarsın inşallah...Sevgilerimle

lena ile başbaşa... dedi ki...

Hepinizin gözlerinden anlaşıldığı şey MUTLU,HUZURLU BAKIŞLAR GÖRÜYORUM...Nice sağlıklı yaşlar,mutluluklar dilerim aileboyu,yaz'ın şarkıısına bayıldım ama :)

Merve dedi ki...

çok güzel anlatmışsın içindeki muhasebeyi Deniz ablacım :)

Mutluluk yanından hiç eksik olmasın, çünkü sana çok yakışıyooo :)

Tekrar İyi ki doğdun, iyi ki varsın!

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

ne güzel bir doğum günü şarkısı bu böyle.

nice senelere.
yeni yaşın gönlünden geçenleri getirsin inşallah

elif ada dedi ki...

Güzel gözlü kadın,
Nice nice yıllara. Işıl ışıl gözlerin gibi parlak, sevgi dolu, bereketli bir hayat yaşa. Hep mutlu ol... İyi ki doğdun, iyi ki bizim oldun... Kucak dolusu sevgiler

asyaselda dedi ki...

mutlu yıllar denizzzzzz:):):)
mutlu yıllar denizzzzzzzz:):):)
seviyorum seni benim de içimi açtın akşam akşam :)
ne güzel bir doğum günü yazısı..
sevgimle.
Hep mutlu ol,mutluluk saç etrafına:)

Deniz dedi ki...

-Seyhancım :)) Ne güzel oluyor di mi, yavru kuştan şarkı dinlemek

-Gelinciğim, mucccck :)


- Saol Ufukcum, hepimize :)

- Teşekkürler Baharcım:)

- Kelebeğim ne tatlısın sen...

- Elifcim çok saol

-İçimizdeki karnaval teşekkürler çok!

- Lena çok saol

-Canım benim, sana da mutluluk çok yakışıyor :-P

- Nilhan AMİİİİN :)

-Umurcummm , iltifatı kapmışım :))) Harika

-Selda ben senin iki çocuklu maceralarını bekliyorum heyecanla