16 Eylül 2011 Cuma

Biraz sanat, biraz oyun, biraz rüya...


 Geçen gün genç ressamımız kendi portresini yapmıştı, 
bu da bendeniz. Yanağındaki noktanın ne olduğunu sordum. Beyinmiş :)




Onlar bizi resimlerinde şekilden şekile sokuyor, 
biz de
fotoğraflarla oynayalım:-P






Yeni oyunumuz: SANA BİR MASAL ANLATAYIM MI?
Çocukken oynardık ya, sana bir masal anlatayım mı?
Anlat!
Anlat demekle olmaz sana bir masal anlatayım mı?
Hıhı !
HIhı demekle olmaz, sana bir masal anlatayım mı?
Siniriniz bozulmaya başladı mı?
Valla biz çok eğlendik:))
O da oyunu kavradı, bize yapıyor şimdi :) 
Neyse ki çok uzatmıyor.

Bir de ayın hallerini öğreniyoruz şu sıra.
Ay dede ay dede diye bakıyoruz ya,
her gün başka yüzüyle çıkıyor karşımıza.
Meraklı Minik'ten çıkmıştı bi zamanlar.
Şimdi ay ne şekildeyse, bakıp karşılaştırıyoruz. 
Siz de çıkış alıp, bakabilirsiniz birlikte.


Ve kızımın geçen gün anlattığı rüyası.
Anneee dün gece rüyamda ne gördüm biliyor musun?
Siyah bir at vardı, annesinin memesinden süt içiyordu.
Yavrum ya... 

Hayrolsun :)

6 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

Tibet'te geçen gün rüya görmüş. arabamız kendi kendine gidiyormuş, o da arabanın içindeymiş. korkmuştu yavrucağım :( hayrolsun...

ikiz Bebek dedi ki...

hayrolsun kızlar :)

ben o beni yerim pardon beyni :)

yıldız dedi ki...

Kendini çizdi sandım upuzun saçlarla;)

Hayırolsun miniklerin rüyaları.

Çocuk olsam yine çocukça rüyalar görsem:))

Kaymaklı Kadayıf www.banabirmasalanlat.com dedi ki...

Sana bir masal anlatayım mı kabusum tam kadayıfta bitti eşşek kadar oldu derken kaymak da başladı, bir de şey var sırada, ne söylersen tekrar, sana ne ile bana ne nin hikayesi de taçlandıracak sonra bunları :))))))))))))) bir taksi çevirdim halen dönüyor deyip beş gün gülebilecek:))))

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

ah bu meme ve süt faslı. bizimki acayip takmış durumda bu aralar. anne bu bebek mi annesi ona sütü nasıl veriyor biberonla mı? memesinden mi?ve bu gördüğü her çocuk için tekrarlanıyor

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

birde; sen çin işkencesi nasıl yapılır biliyor musun? diye olanı var :)