5 Eylül 2011 Pazartesi

Bodrum'a da gittik beraber, İstanbul'da da yaşadık...

 Yıllar var Bodrum'a gitmeyeli... 
Hatta yıllar var bir bayram bir yerlere kaçmayalı.
Çünkü çok akıl karı değil, tüm İstanbul aynı anda hurra güneye inmek.
Kalabalığın yanı sıra, iki katına ulaşan fiyatlar da cabası. 
Biz mümkünse okullar falan açılsın öyle tatile gitmeyi seviyoruz genel olarak.
Şezlongumuz yandakinin şezlonguna değmeden...

Bu bayram, Murat'ın Bodrum'da işi vardı, biz de katıldık 
şehirden kaçan insan seline.
Zamanında düşmanı denize döken milletin evlatlarını
bu kez, bayram olduğu gibi denize dökmüştü sanırım.
Çünkü Bodrum itiş kakıştı, geri kalan tatil beldelerini de düşününce
İstanbul rahat bir nefes almıştı diye tahmin ediyorum.

İstanbul'da bayram ziyaretlerimizi tamamlayarak başladık tatilimize.
 
 Sonra ver elini Bodrum. Babamdan sonra bi türlü ayağımızın varıp da gidemediğimiz
beyaz evler beldesi. İçi dışına çıkmış tabiri yerindeyse. 
Bodrum'un içi nerede 
başlıyor, bitiyor, 
Gümbet nerede başlayıp, Bitez'e hangi kilometrede giriliyor belli değil.
Her taraf birbirine bağlanmış sanki. Ya da bana öyle geldi.

Murat çalışmaya geldiğinden, bol bol yalnız vakit geçirdik. 
Çok uyumluydu, nazar değmesin. Arkadaş arkadaş takıldık Bodrum'da; )
Kum olmayan basacak yerler bulduk. O yüzden stres olmadık.

Bale festivali kapsamındaki Los Vivancos dans gösterisi için gelmişti Murat.
Bir gün provaya gittik. Sahnede kimse yokken, el koyduk olaya.
Babasının işyeri böyle de eğlenceli işte :) 
Ama Murat, bir de bana sorsun diyor.

Los Vivancos 7 yakışıklı kardeşten oluşuyor. 
Kızlar gösterilere onları görmeye geliyor.
Bizim küçük hatun, beraber fotoğraf çektirelim diye karşısında
asker gibi dizilen grubu reddetti ve benim karnım acıktı dedi :)))  
Cool kızım benim :)

Çok enteresan bir şekilde çevremde bir sürü yenilik dolanıyor. 
Ajansta yeni elemanlar başladı, bakıcı ablamız gitti, 
yeni üniversiteli bir abla bulduk.
Tam gün okullu olduk.

Bu dönemden önce beraber bu kadar uzun vakit geçirebilmemiz çok iyi oldu.


 Deşarj olduk, arkadaşlar edindik, pozitif enerji depoladık.


Koşturmaktan yorulan ayaklarımızı dinlendirdik. 
 

Bu ayna kapaklı kitabı okudum tatilde, Aykut Oğut'un... Hoşuma giden
fikirler kattım hayatıma.

Bahsederim belki size de sonra. (Okuyanlarınız varsa, sessiz sözleşmelerin ne kadar doğru 
olduğunu
fark ettiniz mi siz de? )

Ve okul yolları taştan... Hadi bakalım güzel kızım, Allah zihin açıklığı versin; )
 

 İlk defa okulda uyayacak öğlen, arayacağım bakalım ne yapmış, 
ne etmiş...






12 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

5milyon kişi yokmuş İstanbul'da. az buz bir rakam değil di mi? büyük ihtimalle de yarısı Bodrumdaydı :)))

elif-kayra dedi ki...

istanbul gerçekten çok güzeldi .
yazını okuduktan sonra gitmediğime sevindim :))
yine herzamanki gibi maşallah yaz'a

Sen Gelince dedi ki...

Ne güzel olmuş o halde:) Ben de bir bayram İstanbul'da olabilirim inşallah:)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Tam gün okul öncesi iyi olmuş bu tatil :)
O bikini içinde ne tatlısın Yaz :D

elif ada dedi ki...

Helal olsun Yaz sana. Yedisine birden hayır demişsin ya

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

rapunzelim benim. maşallah saçları ne güzel uzamış.
biz bir hafta tatilden sonra yine ağlayarak gittik maalesef.
inşallah kolay sancısız bir dönem olur Yaz için.

isoon dedi ki...

fotolarınıza bayıldım ama en çok tabiki yaz'a, çokkk tatlımış bikinisi deee:)))))

YILDIZ dedi ki...

İstanbul bomboştu canım,trafikte yağ gibi ilerledik;))

Bu değişiklikler öncesi çok güzel bir zamanlama oldu sizin için baş başa kaldınız ohh;)

Şimdi yenilikler zamanı;)

Bir de kitabı okumadım ama Aykut Oğutu dinlemiştim Sessiz Sözleşme ile ilgili sahi demiştim ne kadar doğru:))

çakıltaş dedi ki...

o nasıl da tatlı yemek dondurmayı, nasıl bi sevda:)

burcu dedi ki...

yazın saçlarına bayılıyorummmm.ama bizimkinin bile her kurutmada yaşadığı sıkıntıyı düşünüyorum da nasıl hallediyorsunuz canım

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Bodrum'da kaldı aklım benim... Resimlerle uçtum gittim tekrar oralara... Okul heyecanı ne tatlı oluyor... Eylül geldi okullar başlıyor... Ritmimiz değişecek kesin... Size şimdiden okulda başarılar, sevgiler...

Deniz dedi ki...

-Sibel vaaay, süpermiş yani buralar

-Elif siz de evde ne güzel zaman geçirmişsiniz

- Gel Özlemcim gel, hem görüşürüz ; )

- Bahaaaaaarcım, mesajına cevap veremedim canım, çok pardon, öpüyorum çok

- Öyle Umur ablası, pabuç bırakmaz

-Amin Nilhan inşallah öyle olur

- Teşekkürler Aysuncum :)

- Evet çok seviyor dondurmayı, bi de ağzında tut hemen yutma deyince, bi komik tutuşu var ki , ağzını açarak :))

-Burcu asıl kışın bakalım ne yapacaığız, çünkü şimdi en kötü ihtimal, topuz yapıp tepeye topluyoruz, kurutmadan

-Kiraz çekirdeği, okul zamanı taze bi başlangıç gibi, güzel bir enerji, ritmimiz güzel olacak :)