7 Eylül 2011 Çarşamba

Dünden sonra yarından önce...

 Dün akşam Hale'nin ilk günüydü. Yani yeni bulduğumuz 
part time üniversiteli ablamız. Okul sonrası Yaz'la ilgilenecek.
Ben de erken çıktım işten, onları alıştıracağım diye.
Otoparka girdim, gördüğüm manzara karşısında hönk diye kaldım.
(Dünkü postta aceleyle bahsettmiştim biraz)
Annem Yaz'ı okuldan almış, ellerinde çantaları, 
Hale (yazık öyle dikiliyor)
ve Gül.

Teatral sarılışlar, öpüşler...
E tabi kapıya geldik. O yoluna devam ederken, 
bizimki salya sümük.
Hale şaşırdı. Ne olduğunu anlamadı. Bir komşu zannetmiş, niye böyle ağlıyor dedi.
Ehh komşu bir nevi, maalesef.

Neyse bir süre sonra ağlama geçti.
İçeride kitap okuttu ablaya, oyun oynadılar. 
İlk gün dramatik başladı ama oyunla, masalla
bitti.

Tamam, Gül de 3 yıldır bağlandı, özlüyor belki, 
ama 1. önceliğimiz çocuğun hisleri değil mi?
Çıkma karşısına işte...

Ama kanıksıyacak bir şekilde herhalde.
Sabah sordu. Akşam gelecek mi diye.
Ziyarete gelecek artık sadece dedim.
Pek üstelemedi.

Saçları poposundaki rapunzel kızım,
okulda emziksiz uyuyormuş bu arada, bu iyi haber.
 

Gül şokunun ardından dün akşam annemin teyze kızının
Doktordu, son zamanlarda içinde bulunduğu düzene isyanlardaydı.
Hastanenin kendine direttiği (!!!!) ameliyat kotalarına direniyordu.
Hipokrat yemini etmişti sonuçta.
İnanılır gibi değil ama, hastane 6 mm olan bir kitleyi
8 mm göstererek ameliyat ettirmek istiyormuş hastaları.
Direniyordu şiddetle.
Kalbi de isyan etti sonuçta:(

O şimdi özgür... Huzurla uçsun, uyusun.


8 yorum:

YILDIZ dedi ki...

Belki kötü başlangıç olmuş ama bence sevecek yeni ablasını.

Başınız sağolsun,okuduklarım karşısında kalakaldım...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Gül'e diyecek sözüm yok :S
Başınız sağolsun canım.

ayşegül dedi ki...

çocuklar bizden çabuk uyum sağlıyor yeniliklere,yeni ablayada alışacaktır kısa sürede eminim.

bizim kızında popoda ama kıyamıyorum bi türlü kestirmeye lülüşleri :)

başınız sağolsun...

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

o rapunzele hastayım ben annesi.

yeni abla inş. kısa zamanda kazanacaktır yaz ın gönlünü. Gül için yorumum yok. yani koca insanlar bile ayrılığı kaldıramazken karşısındakinin hassas bir kuzu olduğunu bilmesi gerekirdi.

kaybınız için başınız sağolsun.

elif ada dedi ki...

Başınız sağolsun Denizciğim. Çok üzüldüm...

mummy dedi ki...

Başınız sağolsun:(

Dilerim güzel rapunzel çabucak alışır yeni sürece...

Kaymaklı Kadayıf www.banabirmasalanlat.com dedi ki...

Bilmişlik gibi olmasın da çocuklar herşeye bizlerden daha kolay alışır aslında, belki sorun diye gördüğümüz sadece bizim kaygılarımız ya olursa diye içimizde büyüttüklerimiz, bak gör sevecek alışacak, kaç insan girecek hayatına kaç insan çıkacak,başınız sağolsun bu arada.

Deniz dedi ki...

-Yıldızcım canım çok saol...
Evet her şey daha güzel olacak.

- Saol Baharım

- Saol Ayşegülcüm

- Nilhancım, evet çocuğu düşünmeli, ama biraz ego falan devreye giriyor herhalde, onun özlediğini görmeyi falan istiyor sanırım

- Saol Umurcum canım

-Mummy teşekkür ederim

- Sinem ya iyi ki varsın sen :)