20 Eylül 2011 Salı

Kafamızdaki cüceler...


Bazen kafamın içinde 1000 tane cüce,
Kimi neşeli, kimi tembel, kimi uykucu, kimi tırsak, kimi bilgin... 



Bazen bu cücelerin baş bir yerde, ayakkabılar bir yerde. 
Bazen güçlü, bazen suçlu...
Ama ne neyse ki akışla uyumlu.

Neticede,

"Ben sonsuz bir hamurdum, 
beni bir kurabiye kalıbı ile “kırt” diye kestiler ve pişirdiler."
 S. Atasoy

değil mi?


 Haaa kurabiye dedim de,
2 gündür biraz ağlağız ama bize kurabiyeler hediye eden, 
minnoşumun saçını böyle harika ören 
bir öğretmenimiz 
    var, iyi ki...

 






5 yorum:

KızKardeş Derya dedi ki...

Şu cüceler meselesine bende katılıyorum ;)

Yaz'ın saçları ne harika öyle bayıldım, bayıldım..

Sevgiler..

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

ben de istiyorum böyle bir öğretmen.
ben de kızımın saçını tararken kırk takla atıyorum ama öğretmeni öyle ince işçilik çıkarıyor ki nasıl zaptediyor merak ediyorum doğrusu

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

o saçlar ne harika olmuş :D

yıldız dedi ki...

uff saçlar harika;)

ahh o cüceler ben de var milyon tane

çakıltaş dedi ki...

öyle bi öğretmen bana da lazım;)