26 Eylül 2011 Pazartesi

Maksat muhabbet


Ne geçer aklından? Nasıl değerlendirirsin yaşadıklarını, günün getirdiklerini...
Sohbetimizin koyulaştığı anlar var ya, bu yüzden en sevdiklerim...
Okulundan haberler verdiğin, arkadaşların hakkında yorumlar yaptığın,
onları bana tanıştırmaya çalıştığın anlar paha biçilmez.

Çok güzel sohbetler yapıyoruz bugünlerde.
Birkaç aklıma geleni sıralayayım.
Baban sana "Akşam annenle düğün videomuzu seyredelim mi beraber?" dedi.
Ne desen beğenirsin, " Siz düğünü nerde yaptınız?"
Nereden öğrendin sen bu kalıbı...  İlahi... 
Annemle babam birbirine aşık demişsin geçen gün de 
oyun oynarken...


Nazım Can'la Nil yatıyormuş yanında öğlenleri...
Kendini ikna etmek için herhalde, sayıyorsun
"Anne ben okulda kahvaltı yapıcam, oyun oynıycam, uyuycam.
Ama dinlenmiycem, uyuycam.!"
Senin derdin başka tabii bitanem, emziği hatırlatıyor uyumak.
Biz sana diyoruz ya, istiyorsan uyumayabilir , dinlenebilirsin.
Sen de kendini ikna ediyorsun, uyuyacağım diye...
Ama iyi gidiyorsun tatlım.

 Başka ne muhabbetlerimiz vardı, sağdan soldan konuştuğumuz.
Yazacağım dediğim şeyler çıktı aklımdan.
Amaaan neyseee, kankanla fotoğraflarına bırakıyorum sözü.
Öptüm!

9 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

kuzular sizi :)

isoon dedi ki...

elimizde olsa her anını kaydedicez, doğrumu yapıyoruz acaba...

Deniz dedi ki...

- Bahar :)

-Aysun, doğru ya da yanlış ne ki?
Ya da doğru ya da yanlış var mı, kime göre? :)

isoon dedi ki...

daha çok karıştı kafam :)

yıldız dedi ki...

Bu cikcikleri kocaman öperim ben yahu:)

çakıltaş dedi ki...

çok tatlılar ya...öpüyorum iki muzuru da:)

nohut oda dedi ki...

kankayı baba kıskanmıyor mu bızımkı cok bozuluor bır karsı cınsın adını bıle duysa:)

Burcu.. dedi ki...

Bayılıyorum bu iki kafadara yaa :))

Deniz dedi ki...

-Öp Yıldızcım, biz de Demir'i öpelim, bir araya gelelim

- Çakıltaşı öperim ben de

-Valla baba şimdilik bişi söylemedi :)

-Burcu :)