22 Eylül 2011 Perşembe

You may say I'm a dreamer...


Nihayet...
Dışarıda mis gibi bir yağmur serinliği...
Yaprakların üstünde küçük bir mucize gibi çiğ taneleri.
Toprağın tazelenme kokusu.
Parlayan yer, gök, toprak...
Ferahlık ve esenlik dolu bir Eylül sabahı...
Yaşamımıza bereketi, ferahlığı aksın yağmurun  bugün.


Radyoda bu çok sevdiğim melodi çıktı karşıma.
Sözlerine şöyle bir baktım da...
Bugünkü aklımla bu şarkıyı çok daha özümsüyorum...
 Büyülü bu sözler sanki...


Imagine there's no Heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people
Living for today


You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will live as one


 

7 yorum:

Filiz dedi ki...

ah bayıldım o yağmur çizmelerine, en çok bunu seviyorum yağmurda rengarenk giyinen çocukları :)

isoon dedi ki...

TATLI UĞUR BÖCEĞİ, UĞURUNU BİZE DE SERP YAZ...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

uğur böceğimi olmuş :)
yağmur güzeldir hele sonrasındaki toprak kokusu.

kostas dedi ki...

I am a dreamer too.
Regards from Thessaloniki.

yıldız dedi ki...

Uğur böceğinin burnunda öperim:)

Deniz ben bu şarkıyı ne zaman dinlesem,sözlerini okusam tüylerim diken diken olur,hayallere dalarım...

çakıltaş dedi ki...

çok yakışmış uğur böcükleri tatlıya!!!

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben bayıldım bu uç uç böceğine :)