26 Ekim 2011 Çarşamba

Ben büyüyünce...

 İlk defa büyüyünce ne olmak istediğiyle ilgili
bir laf etti. Öğretmen olmak istiyormuş Tuğba öğretmeni gibi.
Adım da büyüyünce Tuğba olacak o zaman dedi.
Eh bu  da Tuğba öğretmenin başarısı sanırım.

  
Şu gördüğünüzü pasaklı hakkında biraz şikayetlerim var size.
Üst değişmek, değiştirmek konusunda anamı ağlatıyor.
Ki gerçek manada anamı da neredeyse ağlatmışlığı var.
 

 Bugün öğretmenine çıtlattım, kışın insanlar  nasıl giyinir dersi işleyin diye.
Yoksa bizimkinin ne külotlu çorap giymeye niyeti var, ne pantolon.
Şu sıralardaki takıntımız , sadece tayt, bluz.
Şu sıralar olayları seyretmekten hepimiz Leylayız sanırım.
Cep telefonu, anahtar ne varsa evde unuttum çıktım.
Hadi bakalım...







5 yorum:

BALLI LOKMAM dedi ki...

ooo meslek belli olmuş:))) Biride benim kızıma anlatsa kışın nasıl giyinileceğini zira üşütecek çorapsız...

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Ne güzel!İnşallah başarılı bir öğretmen olur!

Deniz dedi ki...

İlk seçilen öğretmenlik. Ama kim biliiiir kaç meslek değişir önümüzdeki yıllarda

Bellek Kutusu dedi ki...

Hehehe sıkıntılı sekerpare, kat kat giyinmeye gelemiyor :)

yıldız dedi ki...

Öğretmenini sevmiş belli,ama kıyafet konusunda hala aynı,şimdi bıraksın ince mi giysin diyeceğiz konuştuğumuz gibi;)