9 Ekim 2011 Pazar

Divan-ü lügat-it Yaz


Bu hafta izin yaptım. Okuldan ben aldım, hatta hiç hesaplamamıştım, araya 6 Ekim tatili girdi,
gezdik, Anadolu Kavağı'na gittik. Biraz  yeni ablayla arayı ısıtma çalışması, emziği bırakırken destek olma faaliyeti vs. geçirdik. Bu arada sözlüğümüze not almak istediğim bazı laflar var:

• İlk defa, açık yeşil- koyu yeşil ayrımını artık bildiğini öğrendim.

•Evde bulduğu, yelpazeleri internetten aldım dedi. İnternetten alma terminolojimize girmiş.


• Bir sabah okula giderken "ben bugün çok geç uyanmışım" dedi.
Çünkü ben yatarken pıtı pıtı yanıma gelir normalde.
Bu sabah geldiğinde ben kalkmıştım

Tabii beni uyandıramadı.

•Okul servisine serbis, süpürgeye sükürbe diyor.

•Babasının 3 günlük sakalıyla onu öpmek istemesi üzerine
"dikenlerin batıyor." dedi.


• Ve bir dönek anne örneği:
Artık havalar soğuyor diye, terlik giysin istiyorum, o da inatla giymiyor.
Ben de dedim ki, bak yalın ayak dolaşırsan topukların sertleşir, nasır olur dedim:))
Demez olaydım, halıda durup, kollarını açtı, anne beni kucağında öbür halıya götür diye...
Anne topuğum sertleşecek mi?
Dönek anne, çark etti.
"Yok kuzum şaka yaptım!

 Kocaman babaannesine kek yedirirken...


 Anadolu Kavağı'na gideceğimiz tekneyi beklerken...
Martıyı ürkütmeden yaklaşırken...

Ne de çabuk geçti bu hafta...

4 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

çok tatlısınız siz :)

Merve dedi ki...

bence de çoook :)

son fotoğrafınıza da bayıldım... keşke öyle serbest zamanlar daha çok olsa diye geçti içimden...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ne güzel yapmışsın izin almakla Deniz :) hele anadolu kavağı çok iyi bir fikir.

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

serbis ha. kızım da aynen böyle telafuz ediyor. sütyene de tüsyen diyor :)

hangi anne kıvırmıyor ki :)biz dönek değil kıvrak diyoruz Deniz :)