25 Ekim 2011 Salı

Fener'de nar zamanı!

 Ulusca biraz normalleşmemiz lazım acil şekilde.
Biraz acılardan sıyrılmamız.
Çünkü herhangi bir konuya yardımcı olmak için önce 
sağlam durmak gerekiyor.


 Ben duyduğum birkaç çatlak ses dışında açıkçası
herkesin yardım edebilmek için seferber olduğunu düşünüyorum.
Hala "bir" olduğumuzu gördükçe seviniyorum.

Umarım nar zamanının bereketi, sağdan sola tüm ülkemize
yayılsın, yaralar sarılsın bir an önce. 

Çünkü birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için...
Kol acırken, kafa rahat edemez.
Ya da kafa ağrırken, kol kıpırdamak istemez.


Nar toplamak iyi gelir, bulursanız biyerlerde. Dalından koparmak için 
çevire çevire... Deşarj olabilir insan...


Ya da şu yavruları gördükçe...

  
Güzel günler diliyorum... 
Güneşli günler...

 


1 yorum:

isoon dedi ki...

nar bereketi... ne güzel bi söz...