7 Ekim 2011 Cuma

Hallettik...

"Bugün 26 Eylül, Yaz ilk defa emziksiz uyudu."
diye not düşmüş, ama yayınlamamıştım.
Biraz daha süre geçsin istemiştim.
İkimiz için de duygusal bir süreç oldu galiba.
Ama neyse bir level'ı daha geçtik.
Bu en sevdiği emziklerden biri- idi...

Sanırım onu anı olarak saklayacağım.

Nasıl yaptığımıza gelince...
Bahsetmiştim, okulda vermiyorlar diye.
Ben de evdeki tüm emzikleri bu dahil yok ettim,
bir tane bıraktım ortada.
Ona bir kesik attım,
hiç oralı olmadı devam etti emmeye.
Ertesi gün bir kesik daha...
Bu sefer istemedi. Başka istedi, direndi.
Kolay oldu dersem, yalan olur.
Ama Allah'a şükür oldu. 

Bye bye memmmee!

12 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

Hadi gözünüz aydın :)

bahriye-krm dedi ki...

çok güzel bir haber...hem yaz hem de sizin için hayırlı olsun...ben de saklıyorum ilk ve son olan emziğimizi...

Seyhan dedi ki...

Çok sevindim :)tebrikler...

isoon dedi ki...

ohh çok sevindim, stres kaynağı olmuştu sanada yaz'a da... Sanırım ben emzik yine kullanmayacağım, korkuttu beni bu stres :)

Burcu.. dedi ki...

Gözünüz aydın.
Bir de darısı başıma :)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

gözünüz aydın. yaz için güzel oldu bu ayrılık. diş yapısının olumsuz etkileneceğini söylüyorlar.
allahtan benim kızım 6 aylıkken kendi bıraktı emziği ama biberonu zorla unutturmuştum.

Deniz dedi ki...

saolun:) Aysun, bana zamanında çok yardımı oldu, ama bence aklı çok ermezken bırakmak lazımmış, sonra kuş aldı götürdü palavralarını falan yutmuyorlar ya daha zor oluyor

sedaca dedi ki...

ollleeeyyyy süper haber :) tebrik ediyorum ama en çok seni...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

çok sevindim :D

yıldız dedi ki...

Hiç kolay olduğunu sanmıyorum,geçen gün bir arkadaşım anlattı emzik bırakma hikayesini daha doğrusu bırakamama hikayesini,nasıl üzülmüş durrrr dedim hemen değil birazcık daha zamanı vardır diye.deli olmuş bütün ev şöyle yaptık olmadı böyle yaptık olmadı gecenin bir vakti krizlere girmiş ufaklık.o yüzden senden de ondan da dinledim ya dedim zor iş.

gözünüz aydın diyorum,sevindim.

ikiz Bebek dedi ki...

gözünüz aydın,dişleri kurtardınız :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hadi gözünüz aydın :)