11 Ekim 2011 Salı

Kekimi çantama koyar mısın?


Okulda emzik kaybolmuştu ortadan.
Güya bulamamıştı öğretmeni...
Bi de üstüne bir gün yanlış ayakkabıyı giyip gelmesin mi?
Kendisininkine çok benzeyen bir ayakkabıyı giymiş,
öbürünü de arkadaşı giymiş tabii mecburen.
Şimdi ortaya şöyle bir durum çıktı; 
çantasından hiçbir şeyini çıkartmak istemiyor
kaybolacak diye. 
Hatta geçen gün yağmur botlarını da 
çantama koyabilir miyiz diye sordu.

Ama daha şunu duymadınız, durun.
Pazartesileri  sürpriz günü okulda.
Ben de paylaşıma örnek olsun diye
kek yapıp götürdüm. 
Kapıda bir ağlama başlamasın mı?
"Ama kekimi çantama koy anneeeee..."
Sabah bir türlü evden çıkamıyoruz.
Kıyafet beğenmiyor, oyalanıyor.  
Hadi oynayalım diyor.
O haklı, zamanla bir işi yok ki.
Anını yaşıyor güzelce.
Ve önceden şarkılarla girdiği okula, 
bazı sabahlar büzük dudak, nemli gözlerle giriyor.
Sanırım biraz daha kaybolan şeylerin etkisini göreceğiz.
Yok yok ne diyorum ben!
Bugün sondu. Yarın her şey çok kolay olacak.






9 yorum:

Gelincik dedi ki...

kuzum benim, seni çok iyi anlıyorum. ben de ilkokuldayken evde kalmk için ne gerekirse yapardım... kediler gibi çocuklar da evini istiyor :)))

elif-kayra dedi ki...

bizde de durumlar aynı haftanın 3 günü sulu gözler ile gidiyor,

İlknur dedi ki...

Bazı çocukların eşyaları gerçekten kıymetli benim kızım içinde aynısı geçerli. Oyuncak gününde okula oyuncak götürmüyor çocuklar kırar diye :)

Kolay gelsin hepimize...

isoon dedi ki...

uuu üzdün beni yaz...

Pinky dedi ki...

okula girerken beni çantana koy anne de demesin sonra :) demez demez bugün sondur.

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

ah bilseniz sizin gözlerden akan yaşlar bizim içimizi dağlıyor :(

Bellek Kutusu dedi ki...

Haklı ama çocuk :)

karışık_pizza dedi ki...

of ya böyle şeyleri gördükçe ve duydukça korkuyorum oğlanı okula göndermeye.
biz bile bu endişeleri duyarken çocukların bundan rahatsız olmaları normal.çünkü birebir yaşayan onlar...

ikiz Bebek dedi ki...

şekerimsin sen Yaz ya, gördüğüm en tatlı kız, annesi üzme benim rapunzelimi koy keki çantaya.