17 Ekim 2011 Pazartesi

Parti (hafta) sonu

 
Bu hafta sonu bu çok sevdiğim üç bıcırığın doğum günlerini kutladık.
Daha doğrusu ikisinde bizzat bulunduk.
Üçüncü bıcırığın doğum gününde,
Yaz hanım'ın takati tükendi herhalde.
Otoparka kadar gittiğimiz halde, yukarı çıkartamadık. 
Kısmet. Böyle bir dönem yaşıyoruz, birazcık inat, birazcık kendini ispat.
Bazen kedi gibi, bazen kaplan...

 Üç şeker, size ballı bir hayat diliyorum. 
Gözünüzün içi gülsün hep.
Sağlık, mutluluk, huzur sizinle olsun...

Ve pastasını yiyemediğim 
Durucum, seninle bilahare görüşürüz artık.

5 yorum:

içimizdeki karnaval dedi ki...

üçünün de doğum günüsü kutlu olsun :)

yıldız dedi ki...

Canım benim çok teşekkürler Demir adına da;)

Diğer bıcırıkların da doğum gününü kutlarım.

Bütüm minnoşkoları da öper koklarım;)

sedaca dedi ki...

yaaa 1'e ben de geldim ama geç geldim, talihsizliğe bakar mısın ? 3 bıcırık mıncıklama fırsatını kaçırdım :))

Deniz dedi ki...

Sedaaaaaaaaa olamaaaaaaz!

Pinky dedi ki...

orada olmadığım için ne sevmeler, ne mıncırmalar kaçırıyorum ben yaa.