15 Kasım 2011 Salı

Bilmiştir de aynı zamanda...

Eve bir gittim dün her yer her yerde.
1 saatten fazla araba kullanmışım, trafikte kalmışım.
O yolun üstüne bir de ev toplamak gerçekten tuz biber oluyor.
(Hale'ye de söylemem lazım lütfen beni böyle karşılamayııııın) 
Murat, kenarda oturan bücür hatuna: "Hadi annene yardım et sen de" deyince 
"Ama ben toplayamam ki?"deyiverdi.
Benden hayretle yükselen "Nedenmiş o?" sorusunun arkasına cevap da hemen geliverdi.
"Çünkü çok yoruldum sürekli odamı toplamaktan, belim ağrıyor!"!!!!
 
Ben yoldayken babasından ikinci çikolatayı istemiş, babası da bitti evde yok demiş.
Alın size ikinci yumurtlama:
"Ne yapalım, sen de yarın gelirken alırsın artık!"

Bazı kelimeleri nereden duyuyor, nereden buluyor bilemiyorum. 
Çünkü artık sadece ana-baba lügatını kullanma devri geçti.
Her taraftan yeni kelimeler geliyor sözlüğe.
Sabah ben erken çıkmıştım. Giyinmek için soyunduğunda
"Çıplak vatandaş mı oldum ben şimdi" demiş, bilmiş...

Komiğiz tamam, diyecek yok.
Bayram ziyaretine giderken yan koltukta kim bana eşlik etti dersiniz?
Gayet güvenli bir şekilde hem de :))

Bu arada yeni konuklar gelmiş.
Hoş geldiniz :)







14 yorum:

Gelincik dedi ki...

amannnın yan koltuktaki çok matrak olmuş... dışarıdan görenler naptı ki?

MISSRED dedi ki...

Çok seviyorum çocukların bu bizi şaşırtan cümlelerini.Heyecanla o günlerin gelmesini bekliyorum ben de:)

Yazgüneşi dedi ki...

çok komik yaa

daha neler duyacaksın gardını al şimdiden :))

fena bu cimcimeler peeeek fena :)

yıldız dedi ki...

Komik tatlı bıdığım ya hala bana söyledikleri aklımda zaten o bıcır bıcır sesi ile;)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

co-pilot'un çok tatlıymış :D
o bel ağrıması bizimkinde de var :) birde yaşlı gibim yapıyor. off belim belim diye :D

karışık_pizza dedi ki...

devir değişti artık onlar bizden değil biz onlardan birşeyler öğreniyoruz.
komik ama gerçek
:))

Merve dedi ki...

çıplak vatandaş tam yemelik olmuş :) yan koltuktaki misafire ben de bayıldım :)))

Sen Gelince dedi ki...

Saçlarını severim ben onun:))) O kelimelere bazen ben de inanamıyorum:)

eviminnuru dedi ki...

maşallah;bilgisayar gibiler herşeyi kaydediyorlar

Tarkanın Annesi dedi ki...

Bunların hepsi böylemi dağıtmaya gelince maşallahları var ama birlikte toplayalım diyince hemen sıvışıyorlar bizimkide tam sürat kaçıyor yanımdan ama annecik napalım onlar iyi olsunda...

tuem dedi ki...

2 prensese şöforluk yapmışsın bayramda çok şanslısın :)Yaz'dan nameler çok tatlı annesi yorma kızını malum odasını toplamak çoooook zor :)

Pinky dedi ki...

ay çok güldüm yine :)) çok akıllı, çok komik yine Şekerfare.

Deniz dedi ki...

-Bilmiyorum ki Bestecim gören oldu mu?

- Missred, gerçekten heyecan verici ve keyifli

-Yazgüneşim, cimcimeler cadı aynı zamanda

- Evet Yııdız Yııııdız diye bişeyler söylemeye çalışmasını hatırlıyorum ben de

- Bahar, bizden aldıklarını bize satıyorlar şekerim

-Mervecim evet araba nüfusu her an artabiliyor:))

-Özlem seninkini de yaz, daha çok yaz

- Evimin nuru aynen

-Tarkan'ın annesi, nerelerdeydin sen?

- Ya Tuem sorma, bize de yazııık :(((

- Şekerfare seni öper Pinky şekeri :)

Tarkanın Annesi dedi ki...

Ehh ara sıra gene buralardayım bazen insan uzaklaşınca bişeylerden daha iştahla dönüyor yeniden benimki biraz öyle oldu yazdıkça beklerim Tarkan'ın benim artımdan el salladığı gibi 'Anne babay'