30 Kasım 2011 Çarşamba

Düşünme minderi


 Bi' kez daha gördüm ki dostlar, uzman görüşü falan bir yere kadar.
Çocuğunuzu en iyi siz tanıyorsunuz. İçgüdüsel olarak da doğrusunu biliyorsunuz aslında.
Sadece bazen ne etsem iç sesleri öyle yüksek sesle dolanıyor ki zihnimizde
içgüdünün fısıltısını duyamıyoruz. 
Bir konudan hareketle, bu sabah bir daha anladım ki, 
kızıma karşı açık ve dürüst olmak daha iyi....

Ben ona açık oldum 'o' konuda...
O da bana, başka bir konuda açık oldu dün.
Teacher'ın dersinde konuşmuş, 
konuştukları için de
Arda ve Ekin'le birlikte üçü düşünme minderinde
 biraz zaman geçirmişler :) 
(Aramızda kalsın )

- Anne diğer çocuklar makarnadan faaliyet yaparken biz minderde düşündük dedi.
Ne düşündünüz dedim, yaptıklarının doğru olup, olmadığını düşünmüşler. 
Ama Arda ile Ekin düşünmemiş dediğine göre: -P


 

Erken de olsa ağacımızı kurduk bu arada. Ağaca yakışır bir kıyafetle üstelik...

4 yorum:

Bellek Kutusu dedi ki...

Yılbaşı meleğini bizi ağaca da bekleriz:)

yıldız dedi ki...

Kesinlikle içizimdeki ses diyorum Denizciğim ben de;)

Deniz dedi ki...

Olar Kutucum :)

Yıldızım öptüüüm :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

kıyafet süper :D