17 Kasım 2011 Perşembe

Florya'dan...

Dün Florya'daki Atatürk Köşkü'ne gittiler okulca.
Gezi hakkındaki yorumu şöyle oldu:
"Atatürk'ün bütün eşyalarını gördüm, ceketlerini, pantolonlarını, banyosunu
ama kendisini göremedim. Çok üzgünüm bu yüzden..."

 Biraz daha büyü, sana bu konuyla ilgili 
Atatürk'ün sözünü söyleyeceğim, hani beni görmek demek
yüzümü görmek değildir'le başlayan...


 Şu fotoğraflar ne kadar doğal, ne kadar içten, ne kadar hayattan değil mi?
'İnsan Atatürk'ü yansıtan...
Atatürk'ün bambaşka bir yönü de, bence insanların hayattan keyif almalarını istemesi...
Dansla, müzikle, yüzmekle, sporla...
Çünkü depresif, karamsar yaşayan bir ulus üreten de olamaz ki...



8 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

ne kadar güzel ne kdaar doğru yazmışsın.

asyaselda dedi ki...

:)ben bir defa rüyamda görmüştüm ne kadar heyecanlanmş,ne kadar duygulanmıştım günlerce kurtulamamıştım etkisinden....
onu görmek nasıl olurdu bilmem..

yıldız dedi ki...

Çok doğru diyorsun Denizciğim,Yazın söylediği de nasıl etkiledi beni,yavrum kendisini görememiş.

isoon dedi ki...

bende de hüzün uyandırıyor, hayatı savaşlarda, zor şartlarda geçmiş bir adamın son yıllarında, keyifliyken fotoğrafları...

Bellek Kutusu dedi ki...

Son 2 fotoğraf ne kadar güzelmiş ve ne çok şey anlatıyor...

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

bu 10 Kasım da maalesef kızım Atatürk'ün öldüğünü öğrenmiş :( "Keşke biz de onu tanısaydık" diyebildim sadece. O ölmedi ölemez.

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Deniz aynı gün bizimkilerde oraya gittiler :)
Dönüşte gördüklerini resim yapmışlar. Yatağını, ceketini her şeyini çizmiş bizimki... Göremediği için o da üzgün :(

Deniz dedi ki...

-Mucccck İkiz beeebem

- Ahhh ahhh , Seldam!

- Evet Yıldıızm, evde yoktu sanıyor herhalde:-P

- Aysuncum, yaşamayı da bilen bir insanmış, ne güzel

- Aynen Kutucum

-Bizimki de Atatürk Dolmabahçe'de hastalandı, öldü, ama iyileşecek diyor :(((