18 Kasım 2011 Cuma

TGIF!

Bazen gün içinde insan nefes almayı bile unutuyor.
Lafın gelişi değil söylediğim.
Gerçekten stres, yoğunluk arttığında nefesimizi tutuyoruz ve derin nefes almıyoruz.
Bu da bizi daha geriyor, gergin zamanlarda...
Ben de her an derin nefesler alayım diye, yazıp gözümün önüne asayım dedim bari...
 
Ev halkının üçte biri, bücür olanı geçen gün ateşlendi, mideyi bozdu.
Ve dün ilk defa hastalık sebebiyle devamsızlık yaptı.
Ama bugün iyi neyse ki.
Hepimize derin derin nefesler alabileceğimiz
sağlıklı, neşesi bol bir hafta sonu diliyorum.

TGIF!
yani
Thanx God It's Friday! 


9 yorum:

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Geçmiş olsun prensese.

TGIF but I am working on Saturday also :) So It must be TGIS

Tarkanın Annesi dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Gerçekten insan o minicik bedenlerin iyileşmesinden sonra derin bir nefes alıyor.Bu bir gerçek hastalıklardan sonra sağlıklı nefes almanın kıymeti biliyoruz doğruya doğru.Dediğin gibi aslında bunu hep hatırlayıp şükretmemiş lazım...

BALLI LOKMAM dedi ki...

Geçmiş olsun, sanada Thanx God It's Friday!:)))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

sevindim iyi olmasına :)

yıldız dedi ki...

Ohh iyiymiş benim cimcimem;)

biz nefes almayı bilmiyoruz,bunun tekniklerini öğrenmem gerek diyorum her sefer.

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Geçmiş olsun ...
neyse ki kısa sürmüş.İyileşmesine sevindim...

asyaselda dedi ki...

geçmişşş olsuuuuuun meleğime:(

elif ada dedi ki...

Hemen geçsin gitsin hastalıklar... Bir daha da uğramasınlar

ikiz Bebek dedi ki...

CSON benimkide :),
CUmaları sevmem için 10 Neden