2 Aralık 2011 Cuma

Erkekler popo sallar mı?

fotoğraf, sabah yataktan kalkıştan, kahvaltıya kadar süren küçük bir şekerlemeye aittir.

Sabahlarımız telaşlı yaşansa da neşemizden 
bişey kaybetmemeye çalışıyoruz.
Yine böyle neşe içinde asansörde dans figürleri yapan babasına
"poponu sallama baba, erkekler popo sallamaz" diye cevabı yapıştıran kızım,
bilmiş misin sen?

Ayrıca da nereden de öğreniyorsun bu yargıları?
Erkekler ağlar da, bulaşık da yıkar, popo da sallar gerekirse...
Ama işte, toplum üçümüzden ibaret değil.




ve blogun kapıdan içeri yeni giren dostları hoş geldiniz:

Yeliz,

http://mutlueller.blogspot.com/,


ozax,

Çiğdem

ve

 Serpil





7 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

üçümüzden ibaret değil
her şeyi açıklıyor.
o şekerleme ne tatlı gözüküyor :D

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Uykucu bir prenses görüyorum ben. Eskiden ben de öyleydim. şimdi kızım benden önce fırlıyor yataktan. şekerleme nasıl yapılır unuttum :)

yıldız dedi ki...

Oyyy bilmiş şekertomm:))

o uykudaki haline bayıldım.

mert çakar dedi ki...

babası dans edince asansorun balans ayarları kesın bozulmustur...

Sena'nın annesi dedi ki...

Blogunuzu bugün keşfettim.
Yaz'ı ve paylaşımlarınızı severek okudum.
Bu arada bizde de var zaman zaman, erkek ve kız ayrımları :)

Sevgiyle kalın.

Bellek Kutusu dedi ki...

Bak sen bilmiş kuzuya:)

ozax dedi ki...

Allah bağışlasın kuzuyu annesine, babasına, ailesine:))))
sevgiyle kalın