23 Aralık 2011 Cuma

Günebakan...

Sabahların anlamını daha da perçinlemek için gecelerin de tadı çıkmalı...
Uzun uzun oturulmalı, sohbetler edilmeli...
Hayata dair, hayallere dair.
Mumlar yakılmalı, tütsüler... 
Kitaplar okunmalı...
Besleyici filmler seyretmeli...
Dün anılmalı, yarına kuş bakışı bakmalı...

 Bi çift eldiven örülmeli belki...
Ya da yeni öğrenilen bir tarif pişmeli içeride.
Kestane kebap yenmeli...
Bozacının sesi gelmeli...
İçeride mışıl mışıl uyuyan kuzunun üzeri kontrol edilmeli...
Sıcacık battaniyenin ucunu çekerken, yanağına da bir buse konmalı.
Ortalık toplanmalı biraz, sabaha toplu bulmak için...
Ağacın ışığını fişe takmalı, boşa kurmuş olmamak için...
İkinci bir bardak çay konmalı...
Belki biraz da internetten laf atmalı eşe dosta.

Ah bir de hemencecik uykumuz gelmese, masal saati bittiğinde :)
 
 Ama hayalimizi kurduk yine de geçen gün...
Nereye ne kadar harcanır, ne yapılır, üç kişi sıraladık alt alta...
Allah hayırlısını versin diyerek, koydum karşıma... 

 



12 yorum:

Gelincik dedi ki...

hoşuma gitti... umut var içinde, biraz hayal, sevgi serpilmiş, sıcacık...

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Çok sıcacık olmuş Gelincik in dediği gibi...Bu arada yorum bıraktığın video inanılmaz güzel kendime getirdi beni çok beğendim teşekkürler paylaşım için:))

Deniz dedi ki...

Umut forever:))

Sinemcim ben de çok etkilenmiştim ve evet yaa gerçekten demiştim seyredince

Filiz dedi ki...

ne güzel,sıcacık bir blog..taze bir anne olarak hemen takibe aldım sizi..sevgiler..

neselihaller dedi ki...

çok güzel ifade etmişsin..eline sağlık, gerçekten de içeride yeni bir tarif pişmeli, sıcacık kahve içilmeli, kanepede uyuklamalı...

yıldız dedi ki...

Hayaller kış için insanı sıcacık tutan,kalbini de sıcaklatan;)

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Sımsıcak bir yazı olmuş, içim ısındı şimdiden iyi seneler...

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Yılbaşı biletleri de alınmış, umutlar hep tazecik kalmış.yaşamak için ne güzel nüanslar bunlar.Umudun ardındaki sıcacık hayatlar :)

ikiz Bebek dedi ki...

hayyaller ne güzel, bir de gerçek olsa dimi :)

elif ada dedi ki...

Günebakan nasıl yakışmış prensese. Umarım tüm düşlerin gerçek olur bir gün Denizciğim. Sen, çok özel bir insansın çünkü. Bir türlü arayıp teşekkür edemedim sana. Ne olur kusuruma bakma. Kırmış bile olabilirim seni. Çok özür diliyorum. Bir düzensizlik, bir organizasyon bozukluğu aldı başını gidiyor... Hayatımın kontrolünü yitirdim sanki. Bir türlü de geri alamıyorum. Sanki içimi okumuş gibi Ada için almak istediğim bir kitaptıb. Binlerce kez teşekkür ediyorum. Sana ve tüm sevdiklerine güzel,neşeli ve sağlıklı bir yıl diliyorum

Deniz dedi ki...

Hoşunuza gittiğine sevindim, ve sıcaklık geçirebildiysem ne mutlu bana

Ve Umurcum, kırılmadım canım, tahmin ettim bazen insan öyle curcunalı hallerden geçiyor... Öperim

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

böyle akşamlar hep olsa :)
koşturmadan uzak. bir cuma akşamları böyle dediğin dinginlikte geçebiliyor bizde.
bilet hayırlısı olsun :)