9 Aralık 2011 Cuma

Hakkımda 7 şey

Hakkımdaki bilinmeyen 7 şey...
Hımmm düşüneyim, 2 senedir yazıp duruyorum 
bilmediğiniz bir şey kaldı mı acaba? 
Olmaz mı, vardır vardır... 
Düşün Deniz düşün...
Ya da merak ediyor musunuz ki bu 7 şeyi...
Hımmm bahane üretme, 
düşün...
 
Bu mimi bana atan Sibel'e saygılarımla
başlayalım bakalım bi yerden...

1. Bilmediğiniz şeyim kaldı mı dedim ya, bi bildiğim var da ondan.
Çok açarım kendimi... Hatta açmazsam çatlarım. 
Fazla şeffafım, hatta yakınlarımdan uyarı alırım.
Beste'nin o kadarını da orada söylemeseydin demişliği vardır.
Kendimi açık ederim hemencik. 


2. Ruhsallığı severim. Manevi konulara eğilimim çoktur.
Hayata pozitif bilim penceresinden bakanlara arada tuhaf bile gelebilirim.
EFT misal benim için banka işlemi değildir. 
(Emotional Freedom Technique'tir örneğin)
Bilen bilir. 

3. Kolay inanırım. İnanmayı seçerim. Fazla sormam, soruşturmam.
Güvenmeyi seçerim.


4. Sakin yaklaşırım insanlara genelde. Ama kızışım kötü olur.


5. Para üstünü saymam, fişi kontrol etmem.
Aferin bana :)

6. Geçmişte biri bana hakaret etmek amacıyla 
Polyanna(!) demişti. Oysa severim ben Polyanna'yı...
Ama bazen çok her şey üst üste geldiğinde bu sefer çok bi' down olurum.
(Başka bir madde belki ama aslında cümle içinde İngilizce kullanılmasını hiç sevmem ama... 
Tam olarak bu...)
7. Araba kullanırken benim yerime sinyal vermemin, hangi yolu seçeceğimin,
benim yerime hangi yemeği yiyeceğimin, adıma kararımın söylenmesinden 
haz etmem!


Aaa bi de aklıma ne geldi.
7'yi severim.

Yıldızım, Sedacım hadi canım, top sizde :)

10 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

Saygılar benden canım. teşekkür ederim :)

Anne Café dedi ki...

tanışsak kendimi rahat hissederdim yanında, gibi geldi şimdi. bir de, iki ve beşinci maddeler bende de var:)

eviminnuru dedi ki...

bende severim polyannayı çok şirin cevaplar olmuş
sevgiler

Deli Anne dedi ki...

benziyormuşuz epey :)

Filiz dedi ki...

1 ve 3 bunlar bende de var, ama olmasa daha iyi olurdu diyorum :)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

1-3-5-7 bütün tekler bende de var maalesef :)

Deniz dedi ki...

sonuna da ekleyesim geldi şimdi, ne yapayım ben böyleeeeyim :)

Deniz dedi ki...

-Rica ederim Sibel'im, kendimizle yüzleşiyoruz bir kez daha böyle

- Annem Cafem severim seni :)

- Evimin nuru teşekkür ederim

- Deli anne, ben de buluyorum ortak şeyler seni okudukça

- Boşver Filiz, bunlar bizi biz yapıyor

- Nilhan ;-)

yıldız dedi ki...

Ben nasıl görmemişim canım bu mimi;))

sedaca dedi ki...

ben de yapacağım, ama önce dersimi çalışıp ayna karşısına geçip kendimle yüzleşeceğim :))