27 Aralık 2011 Salı

İntikam!



  

Tamam, kabul ediyorum biraz geç geldim dün.
Ama reva mı bu kadar intikam kokan hareketler bana? 
Normalde hiç kalkmadan uyurken, gece ağlama nöbetleri,
geldiğimde istememe halleri, 
su isteyip, aslında çişin geldiğini öğrenmek,
ama çiş yapmayıp, su içmekte direnmek...
E doğal sonuç olarak da 10 dakika sonra tekrar kalkıp tuvalete gitmek.
Gece yetmez tabii ağız tadıyla intikama...
Sabah okula giderken de acıtmalı annenin canını...
İsteyerek ya da istemeyerek...
Ne de olsa intikam soğuk yenen bir yemek...


Geçen gün Belçim Erdoğan demiş ya 
röportajında annelik vicdan azabıymış diye...
Ya bakacaksın çitlerin ötesindeki yeşil çimlere,
ya da takacaksın çantanı koluna, 
hazır olacaksın intikama...

 






7 yorum:

çakıltaş dedi ki...

Hiç affetmiyorlar ya...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

büyüyüp geç geldiklerinde bizde aynını yapalım :D

asyaselda dedi ki...

:)ha ha bahar güzel fikirmiş:)

Burcu.. dedi ki...

Bende büyüdükçe bitecek bu cezaları sanıyordum, bitmiyor sanırım

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

oy oy kendimi intikama hazırlamalıyım desene. zira akşam için plan yapıyordum.

yıldız dedi ki...

bu vicdan sözünü ben de sürekli söylüyorum biliyor musun artık:(

çalışmaya başladığımda ne olacak bilmiyorum.

ikiz Bebek dedi ki...

kızların intikamı daha feciii