29 Aralık 2011 Perşembe

Küçüklerden büyük laflar

Geçen günkü intikam sabahını hatırlıyorsunuz değil mi?
O gün ağzının payını alanlardan biri de Beste olmuştu.
Terslenmeler, yüz vermemelerden nasibini aldı o da...
Bu konu hakkında konuşulmalıydı mutlaka, konuşuldu da.
Okul yolu seçilmişti uygun mekan olarak, küçük cadı tarafından.
Bir yandan başı cama dönük dışarı seyrederken, yanındaki teyzesini hedef alan
bakla çıktı ağızdan.
"Düşünüyorum da, bi daha teyzemi arabada itmeyeceğim."
Duygusal teyze: "Canımm, çok sevindim bu kararına, çok memnun oldum."dedi.
..... 

"Ama hala düşünüyorum,karar vermedim ..." diyiverdi.
Düşünüyormuş! Hala bu küçüklükteki bir insan evladından bu büyüklükteki lafları duymaya alışamamışız ki şaşırdık elbet.
" Sen bana karar verince haber verirsin" dedi teyze, ne desin...
5 dakika sonra karar verdi.
"Düşündüm, bi daha yapmıycam!"

5 yorum:

Sen Gelince dedi ki...

:)))) Bayılırım kararlı hatunlara:)

yıldız dedi ki...

Gözlerimi pörtletti söylediği şeyle yeminlen:))

çakıltaş dedi ki...

bunları söylerken ki tatlı hali gözümde canlandı...

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

neyse ki uzun sürmemiş karar aşaması :)
çok akıllısın Yaz çook maşallah sana

bahriye-krm dedi ki...

nasıl yani,yaz neler dedin sen böyle :))))))