19 Aralık 2011 Pazartesi

Nedir bu normal?

Cumartesi akşamı Gökhan'ın nişanına gidecektik,
günler önceden fikren hazırlandık, hazırladık.
Giyeceğine kadar biliyor, sabırsızlıkla bekliyordu. 
Nişanla düğünün farkını anlattırdı bize, 
nişanda gelinlik olmadığını öğrendi,
kız tarafından evlenmek için izin istendiğini dinledi.
Ve fakat hayat işte!

Evdeki hesap çarşıya uymadı. Anne kuaföre gitti, baba tıraş oldu,
minik giyindi. Ve son bir tuvalete gidelim dediğimizde
cırcırımızın hala devam ettiğini gördük, 
vazgeçip oturduk. 
Ama tabii bu kadar fikren hazırlıktan sonra kıyamet koptu. 
Ben nişana gidicem, iyileştiiiim, beni nişana götürün diye...
Eee o kadar kıyafetler giyilmiş, babetler yerlerinden çıkmış, hazırlanmış.
Biz de teyzemize çıktık yukarı.
Pür tuvalet evde takıldık...

.... Söylemesi ayıp, bu yoğun tuvalet günlerimizde
niye kek yiyemeyeceğini anlatıyordum. Normale döndüğünde her şey,
yiyebilirsin dedim.
Ve zor soru geldi. "ANNE NORMAL NE DEMEK?"
Bir çocuğa normal kelimesini anlatmaya çalışsanıza bir...





Bu sabah gitti okula bakalım, inşallah daha iyi olur bugün.
Sabah sordum, kızım normal ne demekti?
Nazan Öncel'in şarkısını söylemeye başladı:
"Normaaal, normal normaaaaal"


12 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

geçmiş olsun.

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

anlatabileceğimi hiç sanmıyorum :)

neselihaller dedi ki...

güzel...hadi bakalım..normal ne demek...o-hoooo-oooo...bu konu çok felsefik olur..dallanır budaklanır...

Tarkanın Annesi dedi ki...

Off işte beklersin ne zaman konuşacak diye konuşur beklersin ne zaman uzun cümleler kullanacak soru soracak diye soray böyle düşünürsün kara kara annelik birazcıkta bilge olmak demek galiba anne herşeyi bilir naparsın.Kırmızılar pek bi yakışmış ama...

Bellek Kutusu dedi ki...

geçmişler olsun... Yeri geliyor bizim bile kafamız karışmıyor mu 'normal' nedir, ne değildir diye:)

Anne İş'te dedi ki...

Geçmiş olsun Deniz'cim.Bir de kime göre normal?

Deniz dedi ki...

Zaten tam da onu düşündüm, bana normali sorduğunda. Binlerce haller var, birine göre normal olan. Kime göre normal :)

Merve dedi ki...

Üçünüz de harika çıkmışsınız... Beste'nin saç rengine bayıldım :)

nohut oda dedi ki...

buna benzer okadar çok olay kelime varki zor işimiz zor:)

eviminnuru dedi ki...

naormalinden bir selam yazayım dedim bende;)normal günler diliyorum

yıldız dedi ki...

cır cır geçmedi mi hala,demek nişana gidemedi benim tatlı bıdığım;)

küçük hanım oturmuş bir de:)

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Geçmiş olsun .Normali anlatabildiniz mi ?
Böyle sorular geldiğinde ne yapacağımı bilemiyorum.Afallıyorum galiba...
Kıyafeti çok yakışmış , bu arada :)