28 Aralık 2011 Çarşamba

Omzumda...

Gece, 02.00... Şu an yanımdasın, bizim yatağımızdasın.
Seni tutan öksürük krizine, sen mi daha fazla gıcık oldun ben mi? 
O nasıl sinirlenmeydi öyle... Öksürdükçe kendi kendine kızdın sanki. 
Anca sakinleştirdik seni. Bir parça ekmek verdim bastırsın gıcığını diye.
Bir kaşık şurup... Dikleştirdim yastığını da, dayadım omzuma kafanı.
Dik dur da, öksürük geçsin diye... 
Sanırım uyumak üzeresin. Omzum fena halde zonkluyor yamuk durduğumdan.
Ama şu an senin öksürüğünün kesilmesi önemli.
Dua ediyorum içimden geçsin diye ve huzurlu bir uyku uyuman için.
Epeyce uyanığım artık... Gözlerim sana dikili... Gözlerine...
Kapalı mı değil mi diye kesiyorum yan yan. 
Nasıl da hissediyorsun yanağına değen bakışlarımı.
Hemen açılıyor gözlerin.
Tamam bakmayacağım diyorum kendi kendime.
Ben de gözlerimi kapatıp, öksürük nöbetlerinin hep insanı gece vurduğunu düşünüyorum.
Hatta en derin düşünce nöbetlerinin de...
Seni düşünüyorum, nasıl duygularını yoğun yaşadığını...
Sevgini, öfkeni, üzüntünü ve diğerlerini.
Birini kırdığında fark edip üzülmeni, telafi etmeye çalışmanı.
Niye bana aşkım diyorsun anne, ben senin aşkın mıyım ki demeni...
Benim sana, sevgililikten öte aşkların çeşitlerini anlatmaya çalışmamı.
Belki sabaha omzum ağrıyor, ya da tutulmuş olacak...
Ama mühim değil, öksürük sanki kesildi.
Ve bu omuz ne zaman ihtiyacın olsa seni bekliyor olacak...



15 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

evet, düşünce nöbetleri de gece tutuyor...
tatlıma çook geçmiş olsun :(

Gelincik dedi ki...

o omuz öyle değerli ki...

Nesrin dedi ki...

geçmiş olsun :(

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Geçmiş olsunnn prensesisime....(((

elif-kayra dedi ki...

ılık şerbet te iyi geliyor ama tabiki anne omuzuna benzemez :))

yıldız dedi ki...

Ağlattın beni Denizim...


Yaza söyle artık o benim çiçek prensesim,fotosuna bakınca çiçek bu kadar mı yakışır dedim;))

çakıltaş dedi ki...

Kıyamam ona...çok çabuk geçsin...

asyaselda dedi ki...

canım geçmiş olsun bu ısrarcı öksürükkte 1 kaşık bala biraz zencefil ve 1-2 damla limon iyi geliyor.
ve bizde de vardı defalarca götürdük doktora bişey çıkmadı anlaıkki kreşten kaynaklı alerji..
öpüyorum ikinizide geçmiş olsun tekrar

isoon dedi ki...

hastalıklar gece çoğalır, ateşi daha çok yükselir, öksürük artar, sabah herşey daha kolaydır sanki, geçsin gelmesin bidaha annesi öksürük falan...

Pinky dedi ki...

çok geçmiş olsun tatlı şekerfareye...

bahriye-krm dedi ki...

çok geçmiş olsun yaz'a...onlar hasta oldukça,biz onların 2 katı üzülüp,yıpranıyoruz...nasıl içten bir yazı olmuş deniz...nasıl güzel anlatılmış evlat sevgisi...ve dediğin o düşünce nöbetleri...hep gece gelirler...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

canım ne sana ne Yaz'a kıyamam :(
ah o öksürükler hep gece geliyor evet :(
devam etmez inşallah.

İrem dedi ki...

Nasıl güzel bir yazı okudum ve bir daha okudum. Çok geçmiş olsun yazcığıma ama bu aradaki bağ her neyse o hiç geçmesin hem de hiç :)

Deniz dedi ki...

Teşekkürler kızlar :)

birco dedi ki...

çok geçmiş olsun prensese, omuzlarınız, gözleriniz hiç ayrılmasın. Sevgiler..