30 Aralık 2011 Cuma

Selam sana yeni yıl


 Bugün eskiyen yılın son günü... 
Neler ekmişim, neler bulmuşum bu sene... 
Şükredecek cümlelerce şey yaşamışım.
Okumuşum, yazmışım, sevmişim...
Şimdi bakınca istikbalime, neler ekmek, neler biçmek istediğime
bir çırpıda aklıma gelenler var elbet, artı daha derine inip listeye eklediklerim. 
Sağlık en büyük özgürlüktür bi kere... 
Sağlıklı olalım en başta. 
Hem zihnen, hem bedenen.

Ve sevgi... sevmek. 
Sevgi diliyle konuşmak şu hayatla...
Yaşamımızın her anına sevgiyi çekelim, çekmek için de sevelim. 
Düşünün ki, sevgi olmasaydı, hiçbirimiz doğmazdık, olmazdık bile.
Varlık nedenimiz bile sevgi...

İşim, eşim, hayatım, bedenim, dostum, arkadaşım ve küçük aşkım...
Hepsi için ve hepsinin hayatında sevgi olsun.

Yeni bir hayalim olsun bu sene. 
Kuvvetle istediğim bir hayal edineyim.
Geçen gün gittiğimiz çocuk oyununda bile bir mesaj vardı.
Hayallerine sıkı sıkı tutun diyordu düş perileri Papatya'ya...
En son ne zaman yeni bir hayaliniz oldu mesela? 


Cesaret olsun.
O sahip olacağım yeni hayal var ya,
onu gerçekleştirmek için...
Cesaretle ilgili okudum bu sözü geçenlerde...
"Cesaret korkmadan bir şeyi yapmak değil, korka korka ya da korktuğun halde yapmaktır."
 Ne esaslı değil mi?

 İletişim olsun bol bol...
Hem sevdiklerimizle daha çok görüşelim, hem de iletişim problemi yaşamayalım aramızda.

Mizah istiyorum bu sene.
Gülecek daha çok şey bulalım, olmadı biz sağlayalım gülecekler şeyler olmasını...

Ve beni koruyan, şans getiren, şifa veren, boluk bereket getiren,
sürprizler hazırlayan, 
ilham veren melekler hep yanımda olsun.  


Sizin yanınızda da elbette... İyi ki varsınız, aranızdan ne güzel dostlar,
ne sevgi dolu kalpler edindim bilseniz...
Gelecek yıl görüşürüz diye en geyik espiriyi yaparak 
sevgilerimi sunuyorum ;-) 

Öpüldünüz!

6 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

güzel espiri ;)
bol sevgi'li seneler olsun :D

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

gülen yüzünüz hiç solmasın
mutlu yıllar

Merve dedi ki...

Mutlu yıllaaaar! ben mesajı hissettim yazıdan, bu yıl her şey mükemmel olacak :)

Filiz dedi ki...

yeni yıl hepimize umutlarımızı getirsin inşallah..sevgiler..

yıldız dedi ki...

Melek arkadaşım,tüm güzellikler,dilediklerin hepsi hepsi seninle olsun;)

2012 iyi gelsin bize,hepimize iyi gelsin!

isoon dedi ki...

sevgiler, iyi seneler...