15 Aralık 2011 Perşembe

Ucundan acık...

 Neyse ilk makası vurduk. Doğduğu günden beri hiç kesilmemişti.
Kesinlikle karşıydı ilk başta kestirmeye...
Niyeyse, biraz etrafın da teşvikiyle anne, ben saçımı biraz kestirmek istiyorum, küçük küçük ama...
dedi. Hatta dün sabah işi abartıp, anne ben senin gibi kestirmek istiyorum da dedi ama
bence kafamın etini yerdi sonra.
 İnsanlık için küçük, ama bizim için büyük bir adım oldu bu...
 
Çok uslu bir şekilde durdu, bir ilkini daha yaşarken. 
Haa tabii sonrasında ödül olarak saçlarını dalgalandırdı kuaför abi.
Ama maalesef küçüğüm bugün dalgalı ve ucundan acık kesilmiş saçlarıyla okula gidemedi.
İshal olmuş... Artık yerli malı haftasının armağanı mı, virütik bişey mi bilmem.
Ama şu cümlesine bayıldım :
"Anne, ben bugün okula gitme fırsatını bulamayacağım."



10 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

önemli bi adım olmuş. hayırlısı olsun :)

Bellek Kutusu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bellek Kutusu dedi ki...

Geçmişler olsun Yaz'a... Kurduğu cümleye de bayıldım :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

saçlara da kendisine de bayılırım :D

Tarkanın Annesi dedi ki...

Çok geçmiş olsun ama dalgalara bittim.

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

aLLAHIM YALEBBİM, O NASIL GÜZEL SAÇLARDIR MAŞALLAH. yAZ ÇOK KISKANDIM ÇOK.

bahriye-krm dedi ki...

nasıl güzel saçlar onlar öyle...maşallah....

Anne İş'te dedi ki...

UMARIM EMEN TOPARLAR DENİZVE MAŞALLAH KESİLMİŞ AL BİLE MAŞALIK:)

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Saçları çok havalı olmuş ,akıllı bıdığın :)

Seda dedi ki...

Ay maşallah ne kadar güzel saçları öyle küçük hanımın :-)
www.gencergenc.com